Salı, Ekim 30

Çarşamba, Ekim 24

Delikanlıların Mücadelesi

Şu resim bir takımın neyi ne kadar istediğinin kanıtıdır. Malesef ekstra bişiler veremiyoruz mücadele ve hırsımızdan başka. Milli aradan sonra daha farklı bir Beşiktaş izlemek istiyorduk olmadı.

Trabzonspor karşısında yakalanması gereken pozisyonlar yakalandı fakat değerlendirilemedi. Üç mutlak gol pozisyonu'nun ikisi Olcay biri Almedia  tarafından harcandı. Beni asıl şaşırtan Trabzonspordu beklediğimden kötülerdi.

Biz ne kadar pozisyon yakalasakta organize değildi bu pozisyonlar malesef, rakip hatalarının ürünüydü. Fernandesin  laubaliğinden golü yememiz can sıkıcı oldu, fenerede aynı oyuncunun laubaliğinden gol yemiştik. Tamam yıldızlık var ama bu takıma zarar vermemeli. Batuhan ve Holosko malesef hayal kırıklığı, boşa çıkan umutlar...

Cüneyt Çakır hakkında çok bişey söylemeye gerek yok. Kendisi Avrupa performansını buralarda mumla aratıyor malesef. Neden son saniyede kornerimiz verilmedi? bunu anlamak güç.@alpertrgt1

Pazartesi, Ekim 22

Bursa Kapalı Cezaevi

Bursaspor taraftarı maç öncesi Fenerbahçe'ye layık olduğu pankartı açmış. Medya bilerek es geçiyor.

Çarşamba, Ekim 10

Kadıköy Hatırası

Uzun yıllardır böyle kaybetmedik, fenere. Yakın tarihte hatırlamıyorum 3-0 lık bir mağlubiyet. Ağır oldu gerçekten.

Neden kaybettik? dersek oyun oynama isteği fazla olan takımımızın Fernandes'den başka yönlendirici adamı olmayınca ve başka alternatif oyun planı HALA ortaya konmayınca takım olarak daha iyi olan Fenerbahçe kolay  bir galibiyet aldı.

İlk yarıda gidip gidip geldik, ekstra birşey yapamadık. Aman aman bir pozisyonda bulamadık. Rakip ise iki defa aynı yerden geldi,attı ve gitti. Hayır gol yediğimiz bölge içinde derbi için önlem alınmış ! vay anasını. Nasıl bir önlem anlamadım. Kaç haftadır oynayan takımın o bölgesinden tavşan çıkmaz hocam. Uğur resmen kafa yaptı "ben önceki maçlarda it gibi kovalıyordum rakibimi, önümdeki Olcay rakip kovalamıyor, hadi Escude yapsın aynısını demek istedi"

Hakemi beğenmedim. Maçın başlarında Necip ceza sahası önünde biçiliyor, bişi yok. O tehlikeli noktadan duran topumuzu kullansak işler değişebilirdi. Artı kırmızı kart pozisyonunda atağa kalkan takım hakem tarafından engelleniyor ki ondan hemen önce Olcaya faul yapılmış adam rakip ceza sahası önünde yatıyor, buna kızan Veli rakibe faul yapıyor ve sen adam atıyorsun. Komik! Fenerliler adam biçiyor ama ceza kesilmiyor. Necip travma geçirdi resmen, yazıklar olsun.

Koskoca Beşiktaş takımı bir duran top organizasyonuna muhtaç ya da hatalar zinciri üzerine kaybettiği toptan maçın kontrolünü kaybedecek kadar aciz mi? Evet. Şuan öyle. Elimizdeki malzeme bu, herşeyiyle ama oyuncusuyla, teknik ekibiyle, yönetimiyle. Bazı şeylerin oturması, olgunlaşması, iyileşmesi zaman alacak. Önemli olan bu sürecin en az zarar-ziyanla atlatılması. Bunu söylüyoruz herzaman. Dışarda malzeme bekleyen okadar mecra varki, malzeme vermemek lazım. Samet hoca mümkün olduğunca az hata yapmalı takım kurgusuyla, oyun okumasıyla öne çıkmalı. Yönetim garip, birbirinden habersiz, tutarsız açıklamalar yapmamalı.

Üç maç üst üste kaybedince başladılar şerefsizler oyunlarını oynamaya. Ne takım kaldı ne yönetim ne de teknik kadro ! işte bunlara meydan verilmemeliydi. Antep ve Sivas maçlarında hiç yoktan 4 puan kaybedildi, derbi çıkış görüldü fakat olmadı. Buda bazıları için biçilmiş kaftandı. Aldılar davullarını çığırtkanlıklarını yapıyorlar. Q7 konusu hemen gündeme geldi, 40 tane senaryo yazıldı, bir kişi çıkıp tek bir geçerli açıklama yapmıyor. Q7 den önce Tanju, Burak, Atınç ve Rıdvanı sorardım ben medyanın yerinde olsam. Emre Özkanı sorardım. Feda senesinde, gençleri kazanacağımız senede bu adamlar kadro dışı.

Antalya kampına gidiliyor bugün. Beşiktaşımız adına bu kamp çok çok önemli, dönüşte oynanacak Trabzonspor maçı birçok şeye gebe...sanki. @@alpertrgt1

Çarşamba, Ekim 3

İki Resim Arasındaki Fark





Farkı bulmak kolay fakat kesin olan şu ki Cüneyt Çakır eyyam dolu bir hakem.

Zaman

Şaşırmayı çok isterdim ama malesef. Hep böyle olmuştur, rakipler puan kaybeder Beşiktaşta arkasından hemencecik patlatır puan kaybını. Çok önemli bi fırsattı oysa ki... Bu sene için biçilmiş kaftandı. Rakiplerin kaybettiği haftada alınacak 3 puan hem özgüvene güven katacak hem camia ve rakiplere önemli mesajlar verdirecekti malesef olmadı.

Sivasspor iyi, diri bir takım. Puan ya da puanlar almak içerde dışarda zor bu takımdan. Gerçekten Rıza hocada dersini çalışmış Beşiktaşa pozisyon fırsatı vermedi, orta alanı sıkı tuttu. Sadece Fernandes bağlanınca şuan çözülüyoruz malesef. İkinci adam sorunumuz var. Bu problem zaman içinde çözülecektir, çözülürde. Necip, Veli, Olcay, Holosko daha fazlasını yapmalılar sadece fizik, koşu becerisi oyun kazanmaya yetmiyor.

Samet Aybaba Ntvspordaki programda "alıcaz,kapıcaz,hızlı ve basit oynayacağız,savaşacağız" demişti. Bunun örneklerinide bu sene şuan itibariyle sunuldu. Zaten bunu hertakım ister o da ayrı bi konu. Ama sen bunlardan birini yapamazsan, Bi B planı devreye girer işte Beşiktaşta şuan bu yok. Olmasınıda bekleyemeyiz bu seneki durumumuz ortada. Bu sene bunları yaparsak kazanacağız yapamazsak kaybedeceğiz. Bu kadar basit.

Yeni dirilmeye başlayan bir takımın iki hafta üstüste mağlup olması üzücü ve sakat bi durum. Umarım özgüven kaybıyla beraber hatalı hamlelere sebep olmaz. Önümüzdeki iki maç Fenerbahçe ve Trabzon maçları bizim için önemli lakin rakipler içinde çıkış hatta KURTULUŞ maçları olabilir. Bu da mücadelelerin kalite ve zevk seviyesini yükseltecektir. Biz bu mücadelerden istenilen puan ve izlenimi alırsak önemli ölçüde özgüven kazanır, gerekli yerlere ilgili mesajları verir hatta iyi bir seri bile yakalayabiliriz.@@alpertrgt1

Salı, Ekim 2

Ali Sami Yen'de Şampiyonlar Ligi

Maç öncesi orta yuvarlakta o kutsal bayrağın dalgalanacak ve o kutsal marşın çalacak olması bile heyecanlanmaya yetiyor. Beklenenin aksine çok zor bir maç olacağı tahminindeyim. Braga bu tip maçları son yıllarda sıkça oynadı. Şans faktörünün yanımızda olması dilekleriyle. Tahmini 11 ve skor şu şekilde :

Muslera - Eboue, Semih, Dany, Hakan - Engin, Selçuk, Melo, Emre, Amrabat - Burak

2-1 kazanalım.