Cuma, Temmuz 25

Yine yeniden

Kaldığımız yerden devam edelim.Uzaktan izlediğim futbol dünyası hakkında kısaca aklımda kalanları yazayım sonra postlara devam ederiz.
- Hazırlık maçlarına her geçen sene daha antipatik bakmaya başladım.3. sınıf takımlarla, 4. sınıf sahalarda ve güneşin göz açtırmadığı saatlerde yapılan maçların ne seyir zevki nede hazırlık niteliği taşıdığına inanmıyorum.
- Fernando Meira'nın Galatasaray'a gelişi benim açımdan büyük bir olay.Zira sürekli üst düzey liglerde ve milli takımda oynayan bir isim.Ayrıca Popescu'dan sonra alınan defanslar içinde (De Boer'i saymayalım) topa oyuna sokabilecek en yetenekli isim.Servet'le nasıl bir ikili oluşturacaklarını merakla beklemekteyiz.
- Güiza gollere erken başladı.Bu adam bu sene 20 den az atarsa Fenerbahçe'de büyük bir sorun var demektir.Shaktar maçında çok iyi ve diriydi.
- Fenerbahçe demişken Alex'in daha geride kullanılışı çok mantıklı bir tercih.Emre'de takıma girince rakipler için çok çok tehlikeli bir ekip olurlar.Tabi defansif ortasahaya Albelda monte edilirse Avrupada başarı kaçınılmaz olur.
- Beşiktaş'ta herşey aynen devam ediyor.Sinan Engin durduğu sürecede devam edecek gibi.Kadro son yıllara göre çok daha iyi ve oturmuş ama defans kurgusu oturana kadar puan kaybedebilirler.
- Fikstür çekildi ve son yıllardaki senaryo devam ediyor.Derbiler son haftalara saklanmaya başladı.Artık otomatik hal aldı bunlar ve insan ister istemez senaryo olduğunu düşünüyor.
- Trabzon İsaac'ıda almış.Yuh diyorum artık.
- Ronaldinho'nu Milan'a gitmesine çok sevindim.Real Madrid artık daha kolay şampiyon olacak.Bi de Vander Vaart'ı alabilsek.

Hiç yorum yok: