Cumartesi, Haziran 1

Bir Millet Uyanıyor


Sabahın ilk ışıkları ve özgürlüğe yürüyen insanlar. 

7 yorum:

Atahan ile hayat dedi ki...

Direnise devam....

aksilaz dedi ki...

Evet devam.

Kimse dedi ki...

Uyanmak mı? Yoksa önüne atılan bir parça kemik misali suni gündemlerle oyalanmak mı acaba??...

aksilaz dedi ki...

her olaya kemik gözüyle bakmamak lazım. İlk 3 gün verilen tepki çok şey anlatıyor ve bu ülkenin kolay kolay kimsenin oyuncağını gösteriyor.

kimse dedi ki...

Elbette bakmazdım, taki başbakanında olayları kışkırtma vari hareketlerini görünceye kadar... Şu an korkuyla altından ne çıkacak diye bekliyorum... Gerçi birşeyler çıkmaya başladı bile;
*Türkiye'nin çıkarlarını korumak adına büyük mücadele verdiği güney sınırındaki gelişmeler bir süredir Gezi olaylarının gölgesinde kaldı. Oysa Türkiye, "Gezi" ile meşgulken Irak ve Suriye cephesinde önemli gelişmeler yaşanıyor.
diye bir haber var arka sayfalara sıkışmış...Ayrıca şahşahalı reklamları yapılan ancak içeriği bir türlü açıklanmayan sözde çözüm sürecine denk gelmesi de tesadüf olamaz! Mutlaka her perdenin arkası vardır.

kimse dedi ki...

Ayrıca eylemlerin ilk günlerinde bende olayı gerçekten masumane ve haklı buluyordum. Ancak orada ilk pkk resim ve paçavralarını görüp yanlız buldukları polisleri linç etmeye çalışan kişileri görünce fikrim caydı... Hakeza başbakanın olayı körüklemesi... ki bu düşünülmesi gereken mühim bir durum adeta .idik yarıştırdılar. 8 saat kesintisiz yayın yapıp Türkiye'de savaş var naraları atarak kına yakan gavuruda görünce taşlar yerine oturdu be kardeşim. Kimseye maşa olmadan doğruyu doğru şekilde savunmak niyazıyla...

aksilaz dedi ki...

Bugün Demirtaş hükümet ile ikinci çözüm sürecini başlattıklarını vs söyledi. Bu konuda haklısın ancak ben kendi adıma toplumdan ümidimi kesmiştim. Bu sebeple böyle olumlu baktım.

başbakanın amacı kendi %50 sini kemikleştirmekten başka birşey değil.