Perşembe, Haziran 12

Gün 5

Arda'ya top aktarıldığında ayağa fırladım yürü oğlum pas çalımını diye bağırdım.Sanırım benim ses tonum evdeki herkesi heyecanlandırdığı ve Arda'nın ceza sahasına geldiğinden olsa gerek ayağa fırladık.Sonrası ise malum Pamukyan'ı üzecek milliyetçilik sevinçleri.

Dünkü maç hakkında yazılacak o kadar çok şey var ki.Bunu kalemi daha kuvvetli arkadaşım hrmpasa'ya bırakıyorum.Ben resimlerle anlatmaya çalışayım.Ama dün sahada herşey vardı.Sanki 90 değil 900 dakika yaşadık.Yağmur,üzüntü,heyecan ve maçın değerini anlatacak kadar kan vardı.Dün bazen fenerli olup Semih'in ne demek olduğunu anladık.Bazen Galatasaray'lı olup Arda'nın yeteneklerini gördük zaten milli takım olgusuda buradan çıkıyor.Dün sahada ve özellikle ikinci yarıda görmek istediğimiz Milli Takım vardı.


Hiç yorum yok: