Pazartesi, Ağustos 25

Taraf Olmak

Hergün başka bir yalan ile yola çıkan "Taraf" adlı gazete neyin tarafı olduğunu belli ediyor.Halkın zihnin bulandırmak istedikleri çok net.İşte bugünkü yalanları:

"cesede tecavüz • 7. mekanize tugayı 1. mekanize taburu’nda görevliydik. 27 mayıs 1994 günü sabah saat 09.20 civarı askeri yol devriyesine pkk tarafından pusu atıldı. sekiz asker ve bir astsubay hayatını kaybetti. bir kadın ve bir erkek pkk’lı da hayatını kaybetmiş ve cesetleri de vadide kalmıştı. ertesi gün çatışma bölgesine özel harekat birlikleri girdi. arkasından da bizim askeri birlikler. yanlarına geldiğimizde, özel harekât polisleri iki ölünün başındaydılar. erkeğin vücudu isabet eden mermilerle parçalanmış; kadınsa kafasından vurulmuştu. benim tim yanlarına gittiği zaman büyükçe bir taşın arkasında adanalı polis ramazan duruyordu. bizim bölük komutanı yüzbaşı mehmet özpolat sordu; ‘ne yapıyorsun’ diye. polis ramazan bağırdı; ‘gelme ben ölen teröristi hallediyorum’. yüzbaşı, “ne demek, aptal olma, ölüye yapılır mı’ dedi. yüzbaşı, ‘olamaz, sizler kafayı yemişsiniz, bu kadar aptallık olmaz’ dedi. kendimi kaybettim. ramazan’a küfrettim. ramazan tabancasını çekerek yüzbaşıya hücum etti. tam o sırada ben tüfeğin emniyetini açarak havaya doğru iki el ateş ettim."

Hiç yorum yok: