Cuma, Ağustos 22

Yeni Bir Hayata Başlamak


"Kısa bir süre önce yeni bir hayat başladı benim için. Kariyerime çok büyük bir camiada devam etmenin önemini çok iyi biliyorum. Fenerbahçe Camiasına şampiyonluklar yaşatarak, en iyi hizmeti vermek istiyorum.
Kadrodaki birçok arkadaşım ile daha önceden de Milli takım ve özel sohbetlerden tanışıklığım olduğu için uyum sorunu yaşamadım. Herkes çok profesyonel. Samandıra personeli de bir o kadar sıcakkanlı karşıladılar beni. Bu nedenle buraya gelmekle doğru kararı verdiğime inanıyorum.
Yeni sezonda benden beklenenlere en iyi şekilde cevap verebilmek için, kendimi fiziki olarak ve moral açısından çok iyi hazırlamaya çalışıyorum. İlk defa MTK Budapeşte maçında Fenerbahçe taraftarı ile buluştuğumda, sahaya adımımı attığım anda hissettiğim duyguları tarif etmem mümkün değil. Bana güvenenleri, başta Başkanım olmak üzere mahçup etmemek için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Fenerbahçe taraftarının kısa sürede sevgisini ve saygısını kazanacağımdan kuşku duymuyorum"
* Kariyerinde Sarı-Kırmızı forma giymemiş sanırım.

Hiç yorum yok: