Cumartesi, Aralık 13

3. Ankara Seferi

Maçı 8. dk dan itibaren izlemeye başladım.Gözlerim direk sağ kanata kilitlendi orada Aydın'ı bekliyordum.Ancak spikerin Nonda sesini duyunca 4-4-2 Diamond geldi aklıma.Daha sonra Mehmet Güven dedi spiker.Yok artık diye haykırdım.Tavşan çıkaran Skibbe yine yapmıştı oyununu.Sağ kanadı tek Barış'a bırakmış.Nonda nerde oynadı çözemedim maç boyunca.Lincoln'ün koşu yollarını kapattığını gördüm sadece.

Galatasaray iyi başlamıştı maça.Organize ataklar ceyran ediyordu sahada.Mehmet Güven'in içine Ayhan girmiş dedim bi süre.Top kapıyor ve aldığı topları titremeden basit oynuyordu abisi Ayhan gibi.Topal her zamanki gibi emniyet ventilimiz.3. stoper gibi oynamasından zevk alıyorum.Barış takım hücuma çıkarken sağ kanattan sürekli bindirdi.Sanki ciğerleri iki taneydi dün akşam.Sol kanatta Arda-Balta ikilisi çok güzel hareketler yapmaya devam etti.Baros her zamanki gibi rakibi yıpratma işini mükemmel yaptı.Ama eli kolu rahat durmalı artık.Nonda gamsız baykuş gibiydi yine.Ve Lincoln : Onun için ne yazsak az kalacak bu sene.Efektifliğin kralını oynuyor.Yine attı ve attırdı.Servet riske girmeyince sırıtmıyor.Böyle devam etmeli.Sanctis ise en güzel hareketi çekti dün akşam.Hastır ordan hareketi yaptı gol diye zıplayan çocuğa.Meira hakkında birşey yazmak istemiyorum.Böyle bi takımın parçası olduğu için bol bol şükretmeli.İlk goldeki asisti klastı.Kahe öyle indirmezdi o topu.

Birazda goller hakkında yazayım.Son haftalarda atılan gollerde bariz bir organizasyon görülüyor.Dün atılan ilk golde Baros'un topu harika taşıması ve asisti.İkinci golde Lincoln'ün boşa kaçısı ve aldığı topu Baros'un ayağına nokta pası çok keyifliydi.Son gol ise ders gibi oldu.Lincoln-Nonda ve Arda'nın mükemmel plasesi görülmeye değerdi.14 dakikada atılan bu gollerden sonra takım Beşiktaş maçı için aktif dinlenmeye geçti.Ama Skibbe maçı sadece izliyor.Takım son 25 dakika geriye çekildi.Önde pres yapamaz oldu.Ancak bunu göremedi Alman teknolojisi.

Hiç yorum yok: