Çarşamba, Aralık 3

3 Maymun Medya

"Ardından 1-0'lık G.Saray maçında Daum beni oynatmadı. İlk defa bir hocaya 'Neden beni oynatmıyorsun?' diye sordum, çok şaşırmıştım. Daum bana 'Oynatmama sebebimi sana anlatamam' dedi ve beni şaşırttı. Yukardan baskı geldiğini hissettim. O gün F.Bahçe'de teknik adamların tek yetkili olmadığını anladım."

"Başkan Aziz Yıldırım'ın bana fırçasının, küfürünün sayısını hatırlamıyorum. Özünde iyi insan ama çok sert özellikleri var. Devamlı fırça, küfür. Yıldırım birebirde küfür ediyor. Bir gün, maçta oynamamama rağmen beni odasına çağırdı, bir dünya fırça attı, küfür etti. Sadettin Saran "Başkan yeter, yazıktır" demesine rağmen "Sen karışma" diyerek ona da kızdı. Aziz Yıldırım futbolcular motive olsun istiyor. Ve motivasyonun böyle olacağını zannediyor. Ama olmaz ki... Herkesin morali motivasyonu fırça ve küfürle bitiyor. "Maç kaybedin sorarım ben size" diyor, o zaman da gardınız düşüyor."

Hiç yorum yok: