Çarşamba, Ekim 10

Kadıköy Hatırası

Uzun yıllardır böyle kaybetmedik, fenere. Yakın tarihte hatırlamıyorum 3-0 lık bir mağlubiyet. Ağır oldu gerçekten.

Neden kaybettik? dersek oyun oynama isteği fazla olan takımımızın Fernandes'den başka yönlendirici adamı olmayınca ve başka alternatif oyun planı HALA ortaya konmayınca takım olarak daha iyi olan Fenerbahçe kolay  bir galibiyet aldı.

İlk yarıda gidip gidip geldik, ekstra birşey yapamadık. Aman aman bir pozisyonda bulamadık. Rakip ise iki defa aynı yerden geldi,attı ve gitti. Hayır gol yediğimiz bölge içinde derbi için önlem alınmış ! vay anasını. Nasıl bir önlem anlamadım. Kaç haftadır oynayan takımın o bölgesinden tavşan çıkmaz hocam. Uğur resmen kafa yaptı "ben önceki maçlarda it gibi kovalıyordum rakibimi, önümdeki Olcay rakip kovalamıyor, hadi Escude yapsın aynısını demek istedi"

Hakemi beğenmedim. Maçın başlarında Necip ceza sahası önünde biçiliyor, bişi yok. O tehlikeli noktadan duran topumuzu kullansak işler değişebilirdi. Artı kırmızı kart pozisyonunda atağa kalkan takım hakem tarafından engelleniyor ki ondan hemen önce Olcaya faul yapılmış adam rakip ceza sahası önünde yatıyor, buna kızan Veli rakibe faul yapıyor ve sen adam atıyorsun. Komik! Fenerliler adam biçiyor ama ceza kesilmiyor. Necip travma geçirdi resmen, yazıklar olsun.

Koskoca Beşiktaş takımı bir duran top organizasyonuna muhtaç ya da hatalar zinciri üzerine kaybettiği toptan maçın kontrolünü kaybedecek kadar aciz mi? Evet. Şuan öyle. Elimizdeki malzeme bu, herşeyiyle ama oyuncusuyla, teknik ekibiyle, yönetimiyle. Bazı şeylerin oturması, olgunlaşması, iyileşmesi zaman alacak. Önemli olan bu sürecin en az zarar-ziyanla atlatılması. Bunu söylüyoruz herzaman. Dışarda malzeme bekleyen okadar mecra varki, malzeme vermemek lazım. Samet hoca mümkün olduğunca az hata yapmalı takım kurgusuyla, oyun okumasıyla öne çıkmalı. Yönetim garip, birbirinden habersiz, tutarsız açıklamalar yapmamalı.

Üç maç üst üste kaybedince başladılar şerefsizler oyunlarını oynamaya. Ne takım kaldı ne yönetim ne de teknik kadro ! işte bunlara meydan verilmemeliydi. Antep ve Sivas maçlarında hiç yoktan 4 puan kaybedildi, derbi çıkış görüldü fakat olmadı. Buda bazıları için biçilmiş kaftandı. Aldılar davullarını çığırtkanlıklarını yapıyorlar. Q7 konusu hemen gündeme geldi, 40 tane senaryo yazıldı, bir kişi çıkıp tek bir geçerli açıklama yapmıyor. Q7 den önce Tanju, Burak, Atınç ve Rıdvanı sorardım ben medyanın yerinde olsam. Emre Özkanı sorardım. Feda senesinde, gençleri kazanacağımız senede bu adamlar kadro dışı.

Antalya kampına gidiliyor bugün. Beşiktaşımız adına bu kamp çok çok önemli, dönüşte oynanacak Trabzonspor maçı birçok şeye gebe...sanki. @@alpertrgt1

Hiç yorum yok: