Pazartesi, Nisan 20

İ.B.B. 0-1 Galatasaray

Böyle bir oyunla kazanmak bile kötü geliyor insana. Erciyes taktiğiyle oynuyor koca Galatasaray. Nonda anlık parlamasa maç berabere bitecek. Tabi De Sanctis kaleci olduğu hatırlamasa bi kaç pozisyonda mağlup bile bitecek bir maçtı. Bülent Korkmaz'a Hamburg maçındaki hainliğinden sonra güvenmiyorum. İlk profesyonel maçında bu denli başarılı oynayan bi Semih'i Uefa kupasında ve lig maçlarında oynatmak için bunca süre beklemesi kendi çapının göstergesidir. Büyük bir sitemde Emre Güngör'e gönderiyorum. Adele sakatlığı kendisine bakmayan oyuncuların başında gelir. Böylesine büyük bir camiada bu denli sakatlıklara meyilli olmak ciddiyetsizliktir. Kayseri maçındaki rezilliğinden sonra bu ikinci rezaleti. Çıkarken ağlamak bunun üstünü örtemez. Öncelikle profesyonelliği öğrenecek. Tabi bu kadar lakayıt bi takımda bunu beklemek en son şeydir.

Lincoln oynadı mı oynamadımı belli değil. Gezinti yaparcasına sahadaydı. Ancak yinede 90 dakikayı tamamladı. Topal ve Ayhan formsuz göründüler. Hücuma sıfır katkı yaptılar bugün. Kısacası eleştiri yapacak çok şey var ancak bunun bi anlamı olmayacağını biliyorum. Basiretsiz bi yönetim ve yeteneksiz bi teknik kadro varken başarı beklemek hayal olur. Semih gibi bi yeteneği yok etmeseler yeterli olur. Haftaya seyircisiz Ali Sami Yen'de Semih'in futbolu dahada büyüyecektir. Bu arada geçen hafta sahaya dalan o arkadaşa buradan selam olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Semih'i o maçlarda oynatmaması ile alakalı: http://gayin-sin.net/2009/03/14/hamburg-maci-ii-korkmaz-semih-kayayi-nicin-sahaya-surmedi/

Bir bak derim...

aksilaz dedi ki...

Yazıyı okudum ancak hak veremiyorum yinede. Avrupada bu nedenle oynatmadı belki ancak lig maçlarındada oynatmamasının nedeni bu olamaz.

Kısacası çok sevdiğim Bülent Korkmaz bu yükü kaldıracak kapasitede değil şuan için. Uefa da kadıköyde final oynayarak ezeli rakibine unutulmaz bi acı bırakmak çok kolayken bunu başaramayan ve ihanet eden insanı artık eskisi gibi sevmemde mümkün değil. o yüzden belkide taraflı bakıyorum...