Pazar, Nisan 19

İ.B.B. - Galatasaray Maç Öncesi

Bugünkü maç iki takım içinde büyük önem taşıyor. Beraberlik kanımca iki takımında pek işine gelmez. Belediye düşme hattından kurtulmak için 3 puan isteyecektir. Ayrıca Arda ve Emre gibi kilit oyunculardan yoksun Galatasarayı kaçırmak istemez. Galatasaray tarafında ise Sivas ve Fenerbahçe'nin puan kayıplarından sonra zirveye yaklaşmak ve gelecek sezon avrupa bileti kapmak için son şans. Gerçi bu sezon bu tip kırılma maçlarının (Eskişehir, Kayseri, Kocaeli, Trabzon, Fenerbahçe) hiç birinde galip gelemiyoruz da ayrı bir konu.

Bugün Kewell, Lincoln, Baros ve Nonda sahada olacak gibi haberler geliyor içeriden. Eğer bu dörtlü ile maça başlarsa Bülent Hoca ben 1 puana bile şimdiden razıyım. Ne kadar kötüde olsalar Aydın veya Hasan ile başlanmalı sağ kanatta. Barış-Ayhan ikilisi artım ritim yakaladı sayılır. Eski maçlarda ki gibi pozisyon hataları olmuyor. Nonda , Ümit Karan adlı karaktersiz insandan her zaman iyidir. Lincoln ise kesilecek isim olmalı. Son derbide ayakta duracak gücü kalmamış göründü. Son 30 dakika girmeli bu oyuna. Emre Güngör kumarı oynanacak yine. Skibbe bedelini ağır ödemişti bakalım Bülent Korkmaz ne sonuç alacak bu kumarda.

Böyle bir havada ve böyle bir ortamda Belediye'yi yenememek herşeyin sonu olur. Ancak yinede benim ümidim yok bu maç için. Belediye ilk yarı gol yemezse bu maçı rahat alabilecek bi takım. Yapacakları pas trafiğiyle Galatasaray'ı yormayı düşüneceklardir ilk planda. Bu maçta ilk yarı gl bulamazsak galibiyet hayal olur diyorum....

Hiç yorum yok: