Perşembe, Mayıs 28

Barcelona 2-0 ManUnited

Sahaya çıkan ilk 11 den beli olmuştu aslında maçın sonu. Ferguson forvetsiz garip sistemini kullanmayı tercih etti. Ronaldo'yu kanat yerine en uçta kullanmak yanlış bir tercih oldu. Maç boyu bu yanlışlık sürünce kaçınılmaz mağlubiyet gelmiş oldu. Xavi-İniesta istedikleri gibi oynadılar yine. Bu sezon Barca kendi futbolunu Chelsea dışında herkese kabul ettirdi. Kolay kurulmayacak bi sistemleri var ve eldeki futbolcular bu sistemi özümsemiş durumda. Kimsede kapris göremiyorsunuz. Ancak Henry bir yıl daha kaldırır bu oyunu. Yerine dşündükleri bir isim vardır elbet. Onuda seneye ısındırmaya başlarlar.

Messi istediği yerde oynadı ancak Ronaldo en uçta başarılı olamadı. Sylvinho kanadını o kullansaydı daha iyi olabilirdi. Henry geri gelmeyi bile düşünmedi maç boyu. Berbatov bu takımın golcüsü asla olamaz. Ben ManU ya yılalrdır İbrahimovic'i yakıştırıyorum. Ferguson inandığı isimleri transfer eden bir abtrenör. Sanırım bu yaz kaliteli bi forvet arayışına hemen başlamıştır. Bride Scholes ve Giggs konusu var. Onların yerinede orta sahaya bi takviye isteyecektir. Anderson beklenen isim olamadı. Bu yüzden Fletcher gibi bir isim dahi arandı bu maçta. Yazıyı gelecekle ilgili yazdım. Bunun nedeni ise Barca her maçta rakibini sürklase etti bu sene. Kupayı almasalardı kendilerini sevmeyen ben bile üzülürdüm. Nitekim Londra'da uzatmalarda atılan gol bu kupanın Barca'yı istediğinin bi göstergesiydi. Seneye final Madrid'de olacak. Bu Barca için dha keyifli bir final olur.

Hiç yorum yok: