Salı, Ocak 19

Rizespor part-2



Rizespor hakkında iki hafta önce bir değerlendirme yapmıştım (5 post aşağıda) yazmıştım. Klübün içinde bulunduğu kaotik yapı nedeniyle başarılı olabilecek nitelikteki kadro birt türlü ritmini bulamıyordu. Geçen iki haftayı klüp hareketli şekilde geçirdi. Öncelikle Genel Kurul yapıldı ve başkanlığa Metin KALKAVAN seçildi. Kalkavan’ın yönetim kuruluna baktım ve klüp hakkında radikal karar alabilecek bir isim göze çarpmıyor. Çoğu zaten yıllardır yönetimde bulunmuş ve silik bir görüntüye sahip kişiler. Başkan ne derse onay verecek kişiler.

Rizespor transferdede boş durmadı. İlkyarı boyunca takımın saha içindeki en zayıf noktası kuşkusuz kaleydi. Ferhat’ı küstüren ve gönderen yönetim Yavuz tercihenden ağzı yanınca kaleyi Zafer Özgültekin’e teslim etti. Bir diğer transferde Bursaspor’dan Halil Zeybek oldu. Halil bu ligin kiralık oyuncusu. En son Giresunspor’da kiralık oynadı. Bütün bu transferleri yönetim kurulu yapıyor Rizespor’da. Bu çok şey anlatan bir örnek. Ancak şuan kadroda orta sahayı derleyip toparlayacak bir oyuncuyada acil ihtiyaç var. Sezon başı bu işi Kemal Aslan’ın yapacağını düşünüyordum ancak sakatlıklardan oynama fırsatı bulamadı. Ayrıca Diakhate’de Mehmet Şansal’ın göreve gelmesi ile birlikte kendini klübede bulmaya başladı.

Mehmet Şansal hakkındada artık yazmak gerekiyor. İlk geldiğinde takımı tanıma süreci dedim ve bekledim. Kendisini tanımıyorum sadece Gaziosmanpaşa’da çalıştığı referansı var elimizde. 56 yaşında olup sadece bu referansa sahip olması ne kadar başarılı olacağının göstergesi. Herneyse size Mehmet Şansal’ın aralarında bir buçuk ay olan basın toplantısı konuşmalarını yazacağım.

“ Takım olarak fiziksel olarak çok kötüyüz. Öncelikle bu konuya eğileceğiz. Takım az çalışmış ve oyuncularım güçsüz durumdalar.”

“ Hacettepeli oyuncular yaşları nedeni ile gençler ve çok koşuyorlar. Biz fiziksel eksikliklerimizden dolayı buna karşı veremedik ve önde götürdüğümüz maçtan bir puanla ayrıldık.”

Devre arsında takıma ne yaptırdın diye sormak lazım. Bir sonraki değerlendirmeyi bir ay sonra yaparız. Bakalım o zamana kadar Mehmet Şansal görevinde kalabilecekmi. Zira kendisi gelmeden önce yönetim ağızları açık bırakacak bir antrenör getireceğiz demişti ve Ersun Yanal ile görüşüldüğü haberlerini sızdırmıştı. Mehmet şansal ile ağızları açık bıraktılar. Bir sonraki antrenör ile nereleri açık bırakacaklar merak içindeyim.

Hiç yorum yok: