Perşembe, Temmuz 7

Sicilime yazın, Fenerbahçeliyim!

3 Temmuz öğle vakti uyandığımda telefonumda bir sürü cevapsız aramayla karşılaştım. Kendime "Bugün benim doğum günün mü diye sordum," değil... Derken elimdeki telefon çaldı ve bir dost, "Ne yorum yapıyorsun bu olanlara" diye sordu, "Ne oldu ki" dedim...

"Belli ki yeni uyanmışsın, aç televizyonu kendin gör ve bana geri dön, konuşalım çünkü ne yorum yapacağını gerçekten çok merak ediyorum" dedi ve kapattı.

Gerisi malum...

Şimdi iç sesimden bir diyalog yazıyorum, hayırlı kahırlar...

"Aziz Başkanı mı almışlar! Nasıl yani??

Futbolcuları da almışlar... Noluyor lan!

Bu resmen operasyon!

Hanım sigaramı getirsene... Bir şey sorma bana!

Kaç kişiyi almışlar lan! Bu nasıl kalabalık bir listedir?..

Bir Nisan mı?? Yoo...

Kızım çık dışarı! Saklambaç zamanı mı şimdi! Git annenle oyna. Hanım çağırsana çocuğu yanına...

Ertesi gün Bursa yolunda iş görüşmesine giderken. (tekim arabada)

Aziz Başkan suçsuzdur. Yapmaz!

Aziz Başkan polis arabasına bindirildi. Herkes gördü. Televizyona yansıdı...

Başkan nasıl bir intikam alacak belli değil!

Başkan yapmış olabilir misin? YOK artık!

Olum Emre kendine gel! Camianın içindeki abiler, "kulüpler şikeyi karşılıklı yapıyorlar bunu herkes bilir" diyorlardı... Ee o zaman neden sadece Fenerbahçe'nin adı geçiyor?

Hani Denizli (burada film kasıtlı kopuyor) maçında O öyle yapmıştı?

Hani GS (burada film kasıtlı kopuyor) maçında o kaleci o golü kasıtlı yemişti?

Hani oyuncu direk kulübü arayıp "Siz ne veriyorsunuz, kazanmak mı istiyorsunuz, kaybetmek mi?" diye soru sormayı alışkanlık haline getirmişti??

Hani alt ligdeki Hakem tanıdığın, "Şike'nin alası burada gel ve gör" diyordu??

O zaman niye sadece Fenerbahçe abicim! Niye!!!

Madem dinlemişler telefonları da bunlar niye tespit edilememiş!!

Hani TS maçından sonra soyunma odasında, devleşen kaleci şevkle "Nasıldım Hocam" diye sorduğunda bazı takım arkadaşları tarafından "Aferin oğlum iyi b.. yedin" diye azarlanmîştı?

Hani? Nerde?
Niye sadece Fener Abi? Niye Biz??

Sonraki gün...

Başkan ameliyata alınmış. Oha!..

Çok mu sıkıştırdılar yoksa yüz kızartıcı suçun belgesi mi gösterildi de fenalaştı?..

Orta da öyle bir suç var mıdır?

Biri bir açıklama yapsın yeter artık bu belirsizlik!..

Bugün... Yazıyı kaleme aldığım an. Şimdi! (Saat 03:08)

Suçlu suçsuz umurumda değil, Fenerbahçe ne olucak! Benim kulübüm abi...

Suç vardır yoktur! Kişilerin canı cehenneme!

Fener abicim bu; benim özelim, kıymetlim... Laf ettirmem!

Twitter'da, tarafsızlığına inandığım kişiler Fener'e nasıl böyle der?

Oha sen kız çocuğusun. Sen yapma bee! Kız başına küfür yakışıyor mu?

Block'lasam mı? Unfollow mu etsem?

Olum Emre sen yine eski Emre olmuşsun! Güvenmişsin, inanmışsın insanoğluna... Sen yine ne ara...

Neyse seninle olan hesabımız bir beklesin bakalım...

Kime kızayım abi ben! Hırsımı kimden alayım!..

Otur oturduğun yerde... Kararı bekle!

Karar çıkmadan herkes suçsuzdur olum...

Bu yazıyı yayınlamasam mı? Beni de okur ve alırlarsa?

Yok artık!..

Basit bir blog yazarısın kim ne yapsın olum seni? (gülümsüyor)

Birden kızıyor...

Fener lan bu! Gerekirse alsınlar...

Fena mı? İçimize işlemiş nasıl olsa!
Varsın birde sicilimize işlesin!..

Beyin bedava...

Yazı burada biter...

Dur oğlum napıyorsun sen! Yazıyı bu şekilde yayınlayacak mısın? Bir kez okusaydın, hatalarını düzeltirdin...

Yoook. Bu sefer yok! Okumaya gerek yok!..

Bu seferki Fener aşkına...

Hiç yorum yok: