Cuma, Aralık 9

GGG (gittim, gördüm, geldim) Manisa DEPLASMANI



Trabzonspor ve ardından kazanılan Orduspor maçlarından sonra seri için biçilmiş kaftandı Manisaspor. Ligde'de takipcimizdi ayrıca. Orduspor maçından kısaca bahsedecek olursak uzun süre önde götürülen maç ardından Julio'nun güzel Cenk efendi'nin önce'den uçma hastalığıyla yenilen gol ardından Fernandes'in duran topuyla gelen galibiyet... Simao yoksa duran topta ki en etkili adamımız şüphesiz o...

Manisaspor mücadelesinde de bu sefer herşey duran topla başladı fakat kullanıldığı yer daha tehlikeliydi şüphesiz. Quaresma'nın vuruşuyla gelen gol klas mı klastı, ben açıkça o köşeyi kapatırlar diyordum kapatamadılar...

İlk yarıda etkili oyunumuzun baş aktörü Quaresmaydı maestro ise Fernandes... İlk kez canlı izleme şansım oldu orkestra nasıl yönetilir o da öyle yönlendiriyor takımı. Hep ümitliydik kendisinden yalnız Carvalhal son dönemde adam etmiş gibi umarım böyle devam eder.



İlk yarının son anlarında o ana kadar canla başla savaşan, her hava topunu alan Mustafamız çıktı sahneye şık golüyle, bende beklemiyordum onu ilk 11de, sürpriz oldu açıkça, Carvalhal cezakesmişti formsuz Almediaya belli ki... Bu maçta beğendim Mustafayı yine de daha iyi olmalı milli formayı kapmalı...

İkinci yarıda sakatlanan Quaresma'nın yokluğu belli oldu hemen ama erken gelen klas 3'üncü golle Manisaspordan eser kalmamıştı. Fernandesi harika ortası kafacı Sivokla buluşunca problem yok zaten. Oyuna sdaha sonra giren Holosko, Hugo ve Toraman çokta katkı yapmadılar Holosko Fernandese yaptığı asist harici yoktu... Hiç beğenmedim oldukça kötü gördüm acil toparlanmalı.

Manisa stad ve taraftarıyla güzeldi, fakat futbol olarak yoklardı şaşırdım. Bi ara 3-1 olunca hafif kıpırdandılar ama nafile...

Maçın en iyisi Fernandes, enkötüsü ise manisadan Yiğitti. Maç sonu gelen en kötü haber ise Quaresma'nın sakatlığı 3-4 hafta yok özellikle Stoke maçında olmaması çok kötü umarım onu bi süre aramayız:D

Hiç yorum yok: