Cuma, Aralık 23

Mutlu, Havalı, Umutlu



Sezonun ilkyarısı tamamlandı Karabük maçıyla. Özlenen galibiyetede ulaşmış olduk vesselam...

İBB ve Samsunspor maçları bunalım geçmişti yorgunluk falan dedik fakat bu maç alınmalıydı gayri, özlemişiz galibiyeti vallahi...

İlkyarı uzun bir aradan sonra bol pozisyonlu ve action doluydu lakin çoğu pozisyonda son adam Ekrem olunca golle sonuçlanmadı. Edunun sol uçta oynaması dikkat çekiciyci bi ara gene oynamıştı o bölgede fakat dün gece yine orda oynaması son iki maçındaki kazandığı bonuslar olmalı...

Almedia'nın uzun süreli gol orucu bu maçla bitti. İkinci yarı ben uyudum şahsen ne oldu bitti çok hatırlamıyorum ta ki son beş dakikada Veli'nin boş kaleye yönlendiremediği kafa vuruşu, Necibin direkte patlayan füzesi gelene kadar. İkinci yarının akılda kalanlarıydı.

Sezonun ilk yarısı MUTLU bitti bizim için, nede olsa sezona mağlubiyetle , kötü futbolla ve emanetçi bir hocayla başlamıştık,

Sezonun ilkyarısı Havalı bitti bizim için, nede olsa Avrupa Liginde gruptan lider çıkmışız, Ligi ilk üçte bitirmişiz, parlayan yıldızlarımız bi dolu...

Sezonun ilkyarısı umutlu bitti bizim için, itiraf edeyim Carlostan böyle performans beklemiyordum (teknik, taktik, iletişim süper) Tayfurun çok şükür aramıza dönmesiyle gitmesine üzülecektim ama yönetim akıllı bir hamleyle her ikisinin ve tüm Beşiktaşlıların yüreğine su serpti. Umutluyum bu sene playoff gibi saçma sistemde ilk dört garanti, sonraki aşamada yıldızlarımızla başarı kaçınılmaz!!!
Avrupa Liginde üst turda Bragayı sallamıyorum bile... o derece...

İki hafta maç izlemeyecek olmak üzücü, umarım herşey gönlümüzce gerçekleşir...

Hiç yorum yok: