Pazartesi, Şubat 28

TS 3 - 3 Kayseri


ne kadar kotu bir resim deil mi??
birden cok seyin ifadesi bu resim... Siddetin, medeniyetsizligin, toplumla yasamayi hala ogrenememisligin, Aptalligin, Holiganizmin, Sinirin, Masumiyetin, REZILLIGIN, hayal kirikliginin.. say say bitmez...

ama diceksiniz ayip deilmi... 22bin kisi icinden 1, 5 , 10 kisinin yaptigi seyi 22bine sonrasinda en az 3 4 milyonluk seyircisi olduguna inandigim camiasina mal etmek cok da fazla haksizlik degil mi?
cevap veriyorum: B I L M I Y O R U M...

inaninki bilemiyorum..sasiriyorum. cok sasiriyorum. uzuluyorum enpati yapiyorum kendimi o kulubun baskani yerine koyuyorum, sonrasinda hocasinin ne biliyim ordaki kucuk yasta bir cocugun, sonrasinda hakemin, yok hakemin yerine koymiyim cok kotu aci vahim..uzucu...
sonrasinda o parayi atan adamin yerine koyuyorum kendimi.. yok olmuyor neresinden dusunsem hak verecek kucucuk bi sey bulamiyorum.. yok koyamiyorum onun gibi dusunemiyorum.. acaba insan deil mi? cok mu agir oldu... bildigim tek bir sey var.. onun taraftarligindan suphe ederim.. hatta ya Mehmet Ali YILMAZ ci ya Nuri ALBAYRAKCI ya da baskalari.. bilmiorum kesin onlarin yagcilaridir die dusunuorum.. sakin anlik bir sinir harbi diye dusunmesin kimse... sahaya atacak bisey bulamayip 10 tane bayragi birbirine baglayip (akli sira agirlik yapacak) sahaya atan adam kasten takim uzerinde kirli amelleri olan adamdir kimse aksini iddia edemez..

yok mac la ilgili teknik en ufak bir sey yazamicam.. bu yazilari Trabzonspor u cok seven cocuklugundan beri uzuntusu sevincinin kat ve kati olan sporsever biri olarak yaziyorum... 95. dk da hakemin bitis duduguyle sifir moralle disarlardayken gece gelip de mac sonrasi olaylari izleyince keske 10 mac kaybetsek boyle bi rezillik yapmasaydik diye icimden gecmedi degil :((

Hiç yorum yok: