Perşembe, Şubat 10

Yok Birbirinizden Farkınız

Dün akşam oynanan milli maçta soldaki karaktersiz kırmızı kart görmeyi başardı. Sağdaki ise hakemin iyi niyetiniyle sahada kalmayı başardı. Futboldan soğutan insanlar bunlar. Dün Emre'nin rakibine attığı tekme keza Sabri'nin ona yapılan faulde rakibe savurduğu kolu ahlaklarının göstergesidir. Hiddink güzel bir yola çıktı ve dünkü demecinde şıu ifadelere yer verdi. :

"Maçın negatif tek yönü Emre’nin atılmasıydı. Buna sessiz kalabilirdim, ama sessiz kalamam. Bu kırmızı karttan hoşlanmadım. Oyuncularımı sabah toplantısında dikkatli olmaları, hakemle uğraşmamaları için uyarmıştım. Bu kart büyük bir ders olmalı. Emre’nin kartı yüzünden oyuncu değişikliğine gidemedim. Oyun planımız alt üst oldu”

Umarım bu demecinden sonra Emre'ye ve türevlerine hakettiği dersi verir. Milli takımın oyununa bakınca zaman ve golcü gerektiğini gördüm sadece. Umut Bulut sahaya gol umudun olarak çıkıyorsa ters giden birşeyler var demektir. Bu Umut'un kötü oyuncu olduğunu göstermez aksine azimli olduğununda kanıtıdır. Ancak milli seviyede ki bir golcü bu şekilde olmamalı kanımca. Gol yollarında daha etkin ve becerikli bir golcü kazandığımızda bu takımın çehresi değişecektir. Tıpkı Milan Baros'un Galatasaray'a olan katkısı gibi. Ben Hiddink'in denemeye çalıştığı sistemi savunuyorum. Ancak kaybedecekde zamanımız yok maalesef. Euro 2012'de mutlaka olmalıyız. Garip bir ikilem doğrusu.

Hiç yorum yok: