Cuma, Nisan 15

Mikrofon Sever

Uzatılan her mikrofona konuşuyor Sadri Başkan. Bazen dilin kemiği yok diyesi geliyor insanın. Son açıklamalarını okuyunca "artık sus" diyesim geldi. Takımı şampiyonluğa giderken dikkatleri üzerine çekmeyi denediğini düşünmeye başladım. çünkü son açıklamalarının başka bir izahı yok.

"F.Bahçe'yle tek başıma uğraşıyorum. Zor iş. Önceleri Fenerbahçe'nin medyadaki gücünü kabul etmiyordum ama artık kabul ettim. Bazılarıyla davalık olduk. Artık uğraşmıyorum. Fenerbahçe'nin medya gücü varsa, Allah da bize yardım ediyor. Son dakikalarda maçları 1-0, 1-0 kazanmamızın ilahi bir işaret olduğunu düşünüyorum."

Not : Güzel bir istatistik var elimde. Faruk Özak bakan olduktan sonra trabzon aleyhine verilen penaltı sayısı "0" (sıfır). Yani gereksiz açıklamalar yaparak ortamı germenin Trabzon seyircisine stres yüklemenin sırası değil
.

2 yorum:

ryan o'reily dedi ki...

sponsorlar için ts u daima medyada görmek istediğinden olabilir

jose en dedi ki...

net konusalim.. Ozak 'dan sonra bana 3 tane penalti pozisyonu sun buraya werilmesi gerekipde verilmeyen!!! bu hafta bunu mu anladin bunlardan.. Kadikoyde verilmeyen SARI KARTLAR fulyasindan bahsetme.. sende mi PEMBE BASIN yaratiosun??
baskana gelince.. Bir Trabzonpor taraftari olarak senden daha cok rahatsiz olsamda bunlari MECBUREN yaptigini biliorum... Takimi marka degeri kazanmak amacli.. senin blogunda bile bir baslik olusturabiliyorsa bos konusmasi bu bir basaridir... SPONSORLAR bakimindan