Cuma, Eylül 9

Naylon Lig Başlıyor

Üzgünüm ama başlıyor, biz neler izlemişiz bunca zaman şüpheler yok değildi ama ayyuka çıktı artık. Hiçbirşey olmamış gibi başlayacağız artık yeni sezona...

Hiçbir kulup çıkıpta yahu neler oluyor arkadaş demedi, daha da pastadaki paylarını düşünüp aman şikebahçe düşmesin falan filan demeyi kendilerine görev edindiler.

En kötüsü başkanımız Y.Demirörenin bunların başını çekmesiydi. Biz her platformda başkanımızın bizi koruyacağını düşünürken o başka hesapların peşinden koşarak camia, taraftar, futbolcu falan hepsinin üstünden geçmeyi bildi malesef...

İnönüde kaybedilen haksız puanların ardından sivrilen başkanımızın o çıkışlarının hepsiniz birer figuranlıktan öteye gitmediği belli... Bundan sonra kim, nasıl, ne demeç vererek delikanlı gibi takımını savunacağını merakla bekliyorum...

Şike soruşturmasını yürüten başsavcımızın resmi olmayan bir demeci " ben ve oğlum fenerliyiz herhafta kadıköye gideriz, içimi acıtan asıl olay oğlum yaka paça maçı seyrederken benim skoru biliyor olmamdı"

Daha ne konuşuyoruz, ne izleyeceğiz...

Bir Beşiktaşlı olarak kupa finaliyle ilgili soruşturmayı kesinlikle kabul etmiyorum. O maçtaki mücadeleyi herkes izledi, yok buda yalansa, İbrahim AKIN' la o maçtan 2-3 hafta önce transfer görüşmesi yapıldığındansa, sadece fenerbahçenin üzerindeki SUÇUN paylaştırmaya çalışılmıyorsa...

Ben razıyım en ağır ceza neyse alsınlar Tayfur Hoca, Serdar amca...

Hiç yorum yok: