Cuma, Ekim 15

Demirören'den İnciler



Başkanımız bu akşam NTVSPOR'un konuğuydu, kısa bi özet ve değerlendirme;

* Dönüp baktığımda yaptığım en büyük iş Fulya projesi...

* Beşiktaşın taşınmazlardan yıllık geliri 18 milyon dolardır... ( fulya 15 milyon dolar, akatlar 3 milyon dolar)

* Stadımızın ismi FİYAPI İNÖNÜ STADI oldu çünkü diğer tekliflerde sadece marka ismi olacaktı...

* Yeni stad için gerekli izinler tamam ve kazma vurmak için son safhaya gelindi, stadın kapasitesi 42 bin kişilik...

* 75 milyon dolarlık alınan kredi ile kısa vadede ki borçlarımızı uzun vadeye yaydık faiz indirimine gittik...

* Iverson ile görüşmeler devam ediyor...

* Robinho Milanda mutlu değil Serdar ADALI takip etmeye devam ediyor...

* Fabianoyla şuanda ilgilenmiyoruz sene başında ilgilenmiştik...

* Avrupada ve Türkiye de tek rakibimiz kendimiziz Adnan beye katılmıyorum...

* Kıbrısta 80-100 dönümlük bir arazi bize hibe edilecek...

* Beşiktaş TV yeniden yayına başlıyor...

* En büyük hatam Del Bosqueyi göndermekti...

* Hatalar yaptım ama bunları bilerek değil Beşiktaşı daha ileri götürmek istediğim için oldu...

Sn başkan size sadece şunları söylemek isterim 5 sene içinde 11 milyon dolar borçla aldığınız kulübü 300 milyon borca nasıl soktunuz üstelik 1 LİG şampiyonluğu elde edilmişken...

Stadımızın isminin değişmesi tabiki de hoş birşey değil benim hiç hoşuma gitmedi yalnız günümüzde olmasıda kaçınılmaz, benim tek takıntım daha karizmatik bir isim olabilirdi FİYAPI antipatik yapıyor bence...

Iverson benim için basketbol idolüdür, türk basketboluna renk katacaktır yalnız çok problemlidir...

75 milyon dolarlık borçla borçlar kapatılıyor, kulübün mali yapısı kulüp değeri göklere çıkarılırken hala ŞEFFAF DEĞİL...

Hiç yorum yok: