Pazar, Ekim 10

Eski Şarkı Benim Herşeyimdir......!

efkan şeşen-dokuz altı yollarında | izlesene.com


benim için "eski"nin her türlüsü güzeldir.... "eskiden" olan herşey mutlu eder beni... köylerde gördüğüm yöresel kıyafetli teyzeler hoşuma gider, ya da eski bi konak... gezerken içinde yaşanmışlığı hissetmek paha biçilemez türdendir... ya da ne biliyim müzeler mesela..... eski mumluklar, daktilolar, savaş silahları, kılıçlar, kınlar, mektuplar.... herşey... hele bi de eski şarkılar varya... bi başkadır arkadaş..... şarkı hareketli dahi olsa, ben gibi ilginç insanları, hüzünlendiren cinsten olması muhtemeldir. müzik dinlemek hoştur da, şarkı eski olunca başkadır başkaa... feyisbuk'u bazen sırf bu yüzden seviyorum.... sevdiğimiz ama özlediğimiz ve hatta resmen unuttuğumuz şarkıları bazen hatırlamama vesile olması onu sevmem için yeterli mi bilinmez ama bu şarkı için teşekkürümü hak eder.... hadi bakalım.... hep beraber. "dokuz-altııı yoollllarındaaa.........." ;)

2 yorum:

aksilaz dedi ki...

Eskilere tutku mesleğinden ötürü de olabilir peykan :)

peykân dedi ki...

ya da eskilere tutkum yüzünden mesleğimin bu kısmıyla ilgileniyor da olabilirim ne dersin... =)))