Cuma, Aralık 3

Bu Nasıl Mantık ?


İsrail’de Karnel dağlarında başlayan ve halen devam etmekte olan yangın şuana kadar 40 sivilin yanarak ölümüne yol açtı. Ölenleri büyük çoğunluğu cezaevinden tahliye edilen mahkumlar ve gardiyanlar. Fotoğraftaki araçtan kaçamayan onlarca insan yanarak can verdiler.

Buraya kadar acı bir haber, ancak bundan sonra bu linke tıklamanızı rica ediyorum. Burada ki yorumları sıkılmadan okuyunuz. Ben bi yere kadar okuyabildim ve yazılanları idrak etmekte zorlanıyorum. Nasıl bir bağnazlıktır ki yanarak can veren bir insan hakkında bu yorumlar yapılabiliyor.

İsrail politikaları gereği nefret edilesi bir ülke olabilir ancak bu onların da insan olduğu gerçeğini değiştirmez. Böyle acizce sevinmek ise bir müslümana en yakışmayacak hareketlerdendir. Yorumların bazıları şu şekilde :

• yorumunda insanlıktan bahsetmişsinde sen israili ve israil halkının insan olduğunu mu düşünüyosun yoksa açında kuran okuyun demişsinde kuranda okuyamadığın yerlede var sanırım.KURAN- KERİM de de yahudilerin lanetlendiğini bilmiyorsun sanırım???? &8220(Yahudiler peygamberlerle alay ederek) "Kalplerimiz perdelidir" dediler. Hayır küfür ve isyanları sebebiyle Allah onlara lânet etmiştir. O yüzden çok az inanırlar.&8221 (Bakara 88) ister asker olsun ister sivil olsun farkeden bişey yok
• Gidip iki odun da ben atasım geldi...
• lafa geldımı faşistliğie kızan islamcılar iş israilli sıvıller olunca gerçek yuzlerını cıkarıyor ortaya sızlerde ınsanlık kalmamış şimdi soruyorum mavımarmara baskınını israilli sivlliler mi yaptı ?asker yaptı hukumetı yaptı burada ölenler siviller bu kadar mı yobaz ve bagnaz oldunuz yazıklar olsun bırde ıslamdan dınden bahsedersınız devamlı açında kuranı okuyun sallamayın işkembeden
• savaş gemilerinden uçaklar kalksın körfezden kaldırır mı koşar mı yardıma bakalım. yüzsüz israil yardım istemiş, türk yetkililer kabul etmiş. birçok israil haber sitesinde israilliler yazılarında türkiye yardım eder mi diye çok fazla yazı var...allahim sen yücesin sen büyüksün
• buda bir şeymi? bunlar ufak tefek...

• yanarak canveren yahudiler için 1 g üzülmedim keşke daha çok kişi ölseymiş...

• sevinçten uyuyamadım mutluluk gözyaşları bunlar. :d

• bu ne güzel haber.

• göndermesin itfaiye uçaklarımızı. bir hayvan dahi acı çektiğinde üzülüyorsam. 2008 gazze katliamından sonra filistinli bebeklerin bombalar altında kalmış parçalanmış vucutlarına kahkalarla gülen bir millete ben hiç acımam hiç affetmem ve o bebeklerin üzerine bombalayan millet sınıra geçmiş çekirdek çitleyip insanlığı yok eden mahlukatlara üzülmem. kendi bebelerine bombaların üzerine yazı yazdıran mahlukatlara acımam. allahım daha beterini göstersin bunlara onlar insan değiller ki üzüleyim.

• evet masumsa ölenler israil politikasını desteklemiyorlarsa şayet,onlar için üzüldüm.ancak siyonist düşüncedelerse allah şahidimdir ki içim bir zerre acımamıştır


Şu son yorum başlıbaşına bir olay. Bu kişiye sormak istiyorum Adana İncirlik’ten kalkan ABD uçakları gidip Bağdat’ı bombalarken ve orada masum sivil insanlar ölürken de hiç mi üzülmedin? Hiç mi suçluluk duygusuna kapılmadın? Yoksa ölen insanların dinine göre mi üzüldün? İslam hoşgörü dini değil midir?

Peki bu şerefsizlik niye …

Hiç yorum yok: