Pazar, Ocak 23

Işığı Gördüm...


Evet başlık iddalı ve abartılı gelebilir ama benim gibi cuma gecesi oynanan futbolu izleyebilmiş her Beşiktaşlının böyle düşündüğüne eminim.

Sezonun ikinci yarısına 5-1 gibi bir skorla başlamak güzel oldu. Oynan futbol beklediğimden iyiydi açıkçası. Bunda etkisiz, silik, küme düşmenin en büyük adayı Buca'nın beklenilende kötü futbolu etkili olduğu kadar sahadaki 11'in hırsı, uyumu, kalitesi, inanmışlığı bi okadar etkiliydi.

Işığı Gördüm ama başka neler gördüm bu maçta...

Sivoksuz savunmanın her zaman zıçabilceğini gördüm. (ilk yarıda yoktan verilen 2 gol pozisyonu)

Gutinin daha geride oynadığında daha bi ince gördüğünü gördüm. ( daha önce bu kadar etkili değildi o bölgede)

Almedia'nın arkasında ki her kim olursa çok gol atabileceğini gördüm. (nobre bunları yapabiliosa ah nihat ah diyorum)

Simao ve Almedia'nın daha zamanı var onu gördüm. ( fernandesi değerlendiremedik valla)

Çete liderinin Q7 olduğunu gördüm. (q7 konusunda ne denilebilir bu maç için bilinmez, adam coştu bu maçta sadece şunu söyliyim manisa maçında b.kunu çıkaran q7 bu maçta iş yaptı)

Sezonun ilk yarısında rakip yarı alana en rahat giren takım olan Beşiktaşın eli boş dönmesinin artık geride kalacağını gördüm. ( bu takım çok atar hoccam!)

Şimdi çarşamba kupa maçı var, Trabzonla... Bu kadro ve sistem için önemli bi sınav... bir çok şeyi gözler önüne serecek bi maç olacak Beşiktaş için... hakkımızda hayırlısı...

Hiç yorum yok: