Çarşamba, Şubat 4

Sivasspor 3-0 Galatasaray

Maçı iş dolayısıyla izleyemedim sadece penaltı atışalrını takip edebildim internetten.Ancak herkes gibi bende penaltıya kalınınca eleneceğimizi anladım.Çünkü takımda daha frikik atacak oyuncu yok.Sordum frikikleri Mehmet Güven ve Arda kullanmış maç boyunca.Bu açıklıyor herşeyi.Zaten kalede boş kale oynuyor Galatasaray Aykut'la.Bu çocuğun geçen yıl ki 4-3 biten Sivasspor maçı küçük kaleci adaylarına ders niteliğindeydi.Bir kaleci nasıl oynamamalı olarak gösterilebilir.Yediği golde top neredeyse kalenin ortasından girecek içeri.İlk penaltıyı da Arda'ya attırmak hiç mantıklı değil bana göre.Meira en düzgün ayağa sahip futbolcu konumunda o kadroda.

Ümit Karan altıpastan bir gol kaçırmış evlere şenlik.O kadar laf etti bi hafta boyunca ancak daha topa vurmayı bilmiyor maalesef.Kullandığı penaltı ise o kadar sıradan ve basit bir penaltı ki anlatılmaz.Yıllardır nasıl oynuyor dediğimde çevremden tepki aldım.Ancak ben onun çok iyi halı saha futbolcusu olduğunu düşünüyorum hala.

Özet olarak bu takıma devre arası transferi yaptırmayan Skibbe ve yapmaya yönetim bu tabloya bakıp üzülmesinler.Kendi ektiklerini biçiyorlar.Sağ bek olarak alınan Serkan yedek klübesinin sağında oturuyor sadece.Forvette ise sadece Baros var elde.Diğer üçlü ise etkisiz eleman gibiler sahada.Barış'ın sakatlığıda ciddiyse Bordeaux önünde rezil olabilecek bi takım çıkabilir sahaya.Sivasspor ise gerçekten tebriği hakediyor.Üç Maçın tamamını kazandılar. Ancak İbrahim Dağaşan diye sadece faul yapmayı bilen bi isim neden oynuyor o konuyu çözemiyorum.

- Lincoln havalar ısındı artık dön

- Aykut Beylerbeyine yakışıyor


Hiç yorum yok: