Pazartesi, Mart 2

Hafta Sonu'nun Ardından

- Uzun zaman sonra ilk defa film izledim ve biraz abartıp iki filmi üstüste izledim. İlki 96 saat adlı filmdi ve akıcıydı. Diğeri ise I am legend oldu. Onu anlatmaya gerek yok.

- Liverpool ne zaman şampiyonluk yarışını Nisan ayına taşıyacak merak ediyorum. Benitez Avrupa'da çok iyi ancak ligde rotasyon yapıcam diye şampiyonluğu kaybediyor. Bu arada Sir Ferguson Carling Cup'dada şampiyon oldu. O da rotasyon yapıyor ancak ne hikmetse yine kazanıyor.

- Fenerbahçe'nin Sivas önündeki futbolunu ve hırsını çok beğendim. Çarşamba günüde rahat alırlar bu oyunla. Ancak aklımı karıştıran Bülent Uygun'un Galatasaray maçlarında takım halinde yarı sahayı bile geçmeyen anlayışını bırakıp bütün oyuncualrıyla hücuma çıkması oldu.

- Uzun süre sonra bir Beşiktaş maçı izledim. Hala bıraktığım yerde gibiler. Denizli'nin oynattığı oyunu hiç beğenmiyorum. Şampiyon olmaları gerekli ve benim gönlüm (Galatasaray'dan sonra)onların olmasını istiyor. Ancak böyle karambolden kazanarak bunu başarmaları zor. İlkyarıyı Belediye 3-0 önde bitirebilirdi.

- Trabzonspor tek farklı galibiyetlerine devam ediyor. Tita penaltıyı atsa o maçı çevirmeleri imkansızdı. Şampiyon gibi oynamaya başlamalarını beklemek artık zor.

- Sampdoria Milan maçına bakıyorum İnzaghi ve Favalli kurtarıcı olarak giriyor.maçın daha farklı bitmesini istedim ancak Milan neredeyse beraberliği kurtarıyordu. Ancelotti kadro revizyonu yapmazsa kendi revize edilecek.

- Real Madrid yine galip, Barca ise mağlup. Kötü kardeş kıyak yaptı bu sene. Puan farkı 1'e indi. Barnebau'da galip geleceğimiz kesin.

- İnter Roma maçını ne zaman açsam gol gördüm. Balotelli penaltıda havuza atladı ancak hakem yedi. İnter o kadar antipatik bir takım ki her maçında yenilmesini istiyorum. Beraberliği kurtardılar ancak bunu Baptista ve Vucinic formsuzluğuna borçlular.

- Bayern Münih 10 kişilik Werder Bremen'i yenemiyor ancak şampiyonluk yarışından hala 3 puan uzaktalar. Bu yüzden bu seneninde şampiyonu onlar olacak. Bu arada rakibimiz Hamburg evinde 3 gol yemiş. Biz iki atarsak yeterli olur.

Hiç yorum yok: