Salı, Mart 31

O An #6


ÜŞÜYORUM
Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum…

Muhsin YAZICIOĞLU

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık Vedat...
çok güzel olmuş...

Allah mekanını cennet eylesin bu güzel insanın. mçp'deki arkadaşlarından birinin tek cümlesi o'nu özetliyor zaten: "Allah şahidim Muhsin tek kişiyi incitmemiş, tek kişiyi kırmamıştır". seni hep gözlerindeki ışıkla, gözlerindeki o sıcak gülümsemeyle hatırlıcam... güle güle güzel insan...
Allah herkese bu kadar çok seven nasip etsin...
Ahsen