Cumartesi, Mart 6

Kısa Kısa #1

- Pazartesi’ye kadar Galatasaray yazmayıp totem yapıyorum. Kasımpaşa maçındaki keyifli futboldan sonra aynı oyun Eskişehir’de devam ederse yada oradan 3 puan ile dönülürse ligin şampiyonu büyük ihtimal Galatasaray olur.

- Galatasaray Bonus Kartı protesto ediyorum ve almıyorum. Bilet almak için böyle bi zorunluluk olamaz olmamalı. Elit taraftar söyleminide anlayamıyorum.

- Üniversite arkadaşları ile gelecek hafta Cumartesi akşamı yemek yiyeceğiz. Buradan gelmeyen top olsun diyorum. Şehir dışındanda katılım bekliyoruz.(sözüm sana )

- İki aydır ayağıma top değmedi diye bunalımdayım.

- CHP Mersin teşkılatından istifalar olmuş, çokda iyi olmuş. Neydi o rezalet öyle.

- Bi Bitlis’linin daha Tulum (çalgı olan) aşığı olduğunu gördüm. Araştırdım bizim dediğimiz tulum eski zamanlarda oranın düğünlerindede çalınıyormuş.

- Sabetay Sevi araştırılması gerekli bi kişilik. Kitaplardan olmasa bile Wikipedia aracılığı ile hayatı okunmalı. Yahudileri sevmiyoruz belki ama onlardan ders almamız gereken nokta çok. Özellikle güncel yaşam konusunda.

- Rizespor hakkında her ay yazıyordum ancak takım o kadar kötü sonuçlar alıyor ki yazmanın manası kalmıyor. Dileyenler buradaki yazıları okuyabilir. Değişen hiçbir şey yok.

- Atatürk hakkında çıkan şu gereksiz videoya inanmıyorum. Hangi konuda konuştuğu belli bile değil.

2 yorum:

peykân dedi ki...

abicim böle bi farklı yazı tarzı güzel olmuş kıskandım hatta, benim de böle bişi yazasım geldi... =)
benm aklım da sen sölediinden beri videoda... katılıyorum sana.... ya da doğruysa dahi böle bişeye inanmak istemem doğrusu....
eline sağlık... ;)

Unknown dedi ki...

hmm evet enteresan, farklı bi tarz... ama gese konusunda duygusal gene:)evet önümüzdeki haftadaki buluşmadan siz haber vermeden önce başka arkadaşlar haber verdiler...süpriz katılımlar olabilir...uzaklara gitmeden önce...