Çarşamba, Mayıs 19

34. Haftanın Ardından

- Yoğunluktan Bursaspor’un tarihi şampiyonluğu hakkında yazamadım. Tebrik edilesi bir başarı gösterdiler bu sezon. Bir daha şampiyonluk görmeme ihtimalleri büyük olduğu için sona kadar sevinmeliler. Ayrıca kupayı Anadolu’ya götürüp diğer süper lig ekipleriyle beraber şampiyonluk geceleri düzenleyebilirler.

- Kaybeden Fenerbahçe ise neden kaybettim diye fazla düşünmesin. Trabzon karşısında yediği gole bakması yeterli. İtiraz itiraz itiraz başka bir şey yapmaya çalışmayıp hakemi etki altına almaya çalışmanın bedelini son maçta verdiler. Trabzonspor ise kendi ceza sahasında oynadı maç boyunca. Topunda canı var diyen Hagi’ye selamlar olsun :) Açıkcası çok sevindim şampiyonluğu böyle kaçırmalarına. Hele maç sonu sevinçleri yok mu …

- İğneden sonra çuvaldızı kendimize batıralım. Rijkaard evet bu sezonun baş sorumlusu kendisidir. Üçüncülük ise başarıymış onun adına. Hala tarih yazmaya geldiğinden dem vurdu. Gerçi çok erken bu yargı için ancak görünen nedenlerden dolayı başarılı olma şansını çok düşük görüyorum. Son maçta çıkardığı kadro onunda bazı tercihlerde kararsız olduğunun göstergesi. 50 günlük bir tatil verilmiş futbolculara.

- Galatasaray 4 yerli transfer yaptı sezon bitmeden. Gelen 4 isimde rotasyon için alınan futbolcular. Sadece Serdar Özkan formaya yakın. Yerli olarak alınacak başka isim olduğunu düşünmüyorum. Gönlüm her zaman Nuri Şahin diyor ancak imkansız. Hele ki Şampiyonlar ligine gidememişken gelmesi sadece hayal olur. Yabancı transferi ise hala karışık görünüyor.

- Birde Gökhan Gönül konusu var benim için. Milli maçlardan sakatım deyip kaçan oyuncu (bu sene en az iki defa olmuştur) kendi takımında sakat olmasına rağmen olağanüstü oynuyor. Abd kampındada olmayacak sakatlığı nedeniyle. Ancak bu sene Çarşamba günkü milli maçta sakatım deyip oynamayıp Pazar günü Fenerbahçe formasıyla sahaya çıktığını sıkça gördüm.

- Arda Turan. Son maçta yedek başladı ve yüzündeki ifade acı veriyor bana. Zoraki tutuluyor sanki takımda. 15 milyon eurolar yazılıyor hakkında. O parayı veren varsa satılmaması ihanet olur. Yıldız olmadığı ve Galatasaray’a pekte bir şey kazandırmadığı ortada sonuçta.

- Son olarak bloga yazar arıyorum. Yazma isteği olan herkese açığım.

Hiç yorum yok: