Cumartesi, Mayıs 22

Bayern Münih - İnter


Santiago Barnebu
Star Tv
21:45

Louis Van Gaal: "Inter bir blok halinde hareket ediyor. Her şartta kazanma felsefeleri en önemli kaliteleri. Direkt sonuca gitmek isteyen bir teknik adamın imzası var bu işte. Mourinho için tek hedef kazanmaktır. O her zaman böyleydi; Barcelona'da benim yanımda çalışırken de böyle bir adamdı. Bedeli ne olursa olsun kazanmak istiyor. İşte bu karakter onu yukarıları taşıdı ama itiraf etmek gerekir ki beni de şaşırttı. Onun yetenekli olduğunu biliyordum ama kariyerinde bu kadar hızlı yükseleceğine inanmıyordum. Aramızdaki fark şu; Jose devamlı kazanmak istiyor. Ben ise kazanırken izleyenlerin eğlenmesini de sağlıyorum. Bu, az buz bir fark değildir."

Mourinho :"Van Gaal eğlenmekten mi bahsediyor. Fiorentina'yı elerken ilk maçta bir golü ofsayttan attılar. O galibiyet golü sayesinde de Floransa'ya beraberlik ihtimalini cebine koyup gitti. Ben mi defansif oynatıyorum? Chelsea ve Barcelona'ya karşı evimizde sürekli atak oynadık, hücum ettik. İkisini de ilk maçta sahamızda yendiğimizden rövanşları defansif oynamış olabiliriz. Van Gaal mı ne yaptı? Ribery atılınca, Olic'i çıkarıp Tymoschuk'u aldı oyuna. Benim Camp Nou'daki sevincimi de eleştirmiş. Geçen sezon Iniesta gibi biri Chelsea'ye son dakikada gol attığında deli gibi seviniyordu. Ben neden sevinemiyorum, onu anlamadım. "

Hiç yorum yok: