Cumartesi, Kasım 14

Ula Hepsi mi Aynidur?


İnsanoğlu nankördür tamam mı..... askere gider,mis gibi bi yerdir, şükredeceğine gittiği yeri yerden yere vurur, hele öğrenci milleti, hiç bulaşılmaz; kesinlikle kendi memleketi Paris'tir, öğrenci olduğu kentin yanında...... amma velâkin ben bu gruptan hiç olmadım... evet bir Sivas milliyetçisi olabilirim ama; tam da bir Karadeniz aşığıyım. pek möhterem İstanbul şivemi dahi bozup; cümle sonlarına "daaa" yı eklemeden edemez oldum...:) Fasülye turşusu, karalahana çorbası ve hamsili pilav ile bi de sütlacını pek bi özledim :(,,,(gerisini ben daha güzel yapıyorum:)) bi de Temel'e ba-yı-lı-yo-rum..... ( bak bak görüyosun dimi, konuyu müthiş bağladım, kendimle gurur duydum bak şimdi). Neyse işte, Temel fıkrası geldi aklıma;


Bir otobüs dolusu politikacı seçim kampanyası için Karadeniz'i dolaşırken, Otobüs şoförün bir dalgınlığı yüzünden derin bir şarampole yuvarlanır.
Yakın bir yerde evi olan Temel koşarak gelir.yardımseverdir tabi habu Karadenızliler Gece kurda kuşa yem olmasınlar diye cesetleri gömmeye başlar.
Ertesi sabah Jandarma soruşturma için Temel'in yanına gelir, Temel'e sorarlar:
- Otobüsteki bütün politikacıları gömmüşsün Temel. Hepsi de ölüydü, eminsin değil mi?
Temel gururla cevap verir :
- Komutanum bazılari, yaşaduklaruni iddia ettıler lakin habu politikacılari biliysınız. hepsi da yalancidır, ben yer miyim...

kat-i suretle ye-mez!
işte böyle birşey bizimki, :)

Hiç yorum yok: