Pazartesi, Kasım 9

Yerleşke 2023

Sizlere bu güzel dergiyi ve editörü hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Geçtiğimiz hafta içi bir toplantıda konuşmacı olarak çağırılan Suat Turgut'u tanımaktan gurur duydum. Öncelikle yaptığı güzel konuşma için buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Yerleşke 2023 adlı bir dergi çıkarıyorlar ekibiyle birlikte. İlk hedefleri kuruluşunun 100. yılında Türkiye Cumhuriyetini lider ülke olarak görmek. Bir başka güzel amaçları daha var. İlkokullarda okuduğumuz onca hikayeyi yeniden derlemek. Şöyle örnek vereyim. Karınca ile Ağustos Böceği hikayesinde karınca kışın yiyeceği kalmayan Ağustos Böceğine yardım edecek ve ona anlatacak. Yazında çalışmasını sağlayacak. Daha bir çok güzel amaçları var. İnternet adreslerine buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca bu ayki yazısında bir psikolojik testi açıklamış. Bu testin denekleri olduğumuzu şu yazısıyla anlatmış. Çok güzel özetlemiş şuan ki koşulları. Suat Turgut'a bu zor yolda başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: