Cuma, Aralık 18

UEFA Avrupa Ligi 1/32

Maçlar 18 ve 25 Şubat tarihinde oynanacak. Şuan için çekilen kuralar zorlu olarak görülüyor. Zira iki takımımızda sezon başındaki görüntüsünden çok uzaktalar. Ancak iki aylık süre var önümüde. Bu yüzden ben çok kötü kura olduğunu düşünmüyorum. Hedef final ise bu yolda bu rakiplerle er geç karşılaşılacak zaten. Bir sonraki turda Galatasaray Everton-Lisbon galibi ile eşleşecek. Fenerbahçe ise Liverpool-Urziceni galibi ile oynayacak. Ben iki takımında turu geçeceğine inanıyorum.

Atletico Madrid isim olarak kötü duruyor fakat bu sezonki performansları ortada. Apoel'i zor geçip buraya geldiler. Her halukarda Kun Aguero'yu Ali Sami Yen'de izleyecek olmak heyecan verici. Fenerbahçe ise benim hep çekindiğim Fransız takımıyla eşleşti. Lille gibi disiplinli ekipler ve oyunun her anında aynı konsantrasyonla mücadele e den takımlara karşı ülke olarak zaafımız var. En yakın örneği Sturm Graz'dır. İki aylık süre içinde daha net fikre sahip olacağız.

Hiç yorum yok: