Cumartesi, Aralık 5

Uefa Yılın Takımı 2009



UEFA’nın her sene yaptığı yılın 11 i oylamasına bu sene katıldım. Oylamayı hatırlatan ise Romanista oldu. Şöyle bir 11 oluşturdum ben :
Kalede geçen sezon performansını çok beğendiğim ve hiçbir zaman vasat oynamayan Julio Cesar var. Defansın sağında Maicon, solunda ise Evra’yı koydum. Stoperlerde Pujol ve Ferdinand var. Bu ikilinin bir arada oynamasını hep istemişimdir.

Defansın hemen önünde üst düzey bir performans gösteren Xavi var. Onun sağında alternatifsiz Ronaldo, solunda ise takım arkadaşı İniesta’yı oynattım. Onların önünde ise Wolfsburg’un geçen sezonki şampiyonluğunda maestroluk yapan Misimovic var.

Forvet hattında ilk yazılacak isim Messi’dir ve onu koydum. Partner olarakda Dzeko’yu seçtim. Takımın kaptanlığını Xavi’ye, antrenörlüğüne ise eski dost Lucescu’yu seçtim.

Bu oylamaya katılmak ve gönlündeki 11’i seçmek isteyenler buradan katılabilir.

Hiç yorum yok: