Salı, Şubat 2

Euro 2012 Kuraları Çekiliyor

Kuralar pazar günü TSİ ile 13:00 da Varşova'da çekilecek ve milli takımımızın hala bir teknik direktörü yok. Bu turnuva elemerindede kötü bir performans sergilersek 3. torbada buluruz kendimizi. Grup tahminlerinizi bekliyorum.
1. Torba : İspanya, Almanya, Hollanda, İtalya, İngiltere, Hırvatistan, Portekiz, Fransa, Rusya
2. Torba : Yunanistan, Çek Cumhuriyeti, İsveç, İsviçre, Sırbistan, TÜRKİYE, Danimarka, Slovakya, Romanya
3. Torba : İsrail, Bulgaristan, Finlandiya, Norveç, İrlanda, İskoçya, Kuzey İrlanda, Avusturya, Bosna Hersek
4. Torba : Slovenya, Letonya, Macaristan, Litvanya, Beyaz Rusya, Belçika, Galler, Makedonya, Güney Kıbrıs
5. Torba : Karadağ, Arnavutluk, Estonya, Gürcistan, Moldova, İzlanda, Ermenistan, Kazakistan, Liechtenstein
6. Torba : Azerbaycan, Lüksemburg, Malta, Faroe Adaları, Andorra, San Marino
Tahminim : İtalya, İsrail, Macaristan, Arnavutluk, Lüksemburg
* Gruptaki takımları en fazla sayıda tahmin eden kişiye blogumuz adına bir kitap hediye edilecektir.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

evet geldik 2012 hesaplarına ama biz bu heyacanı duyarken ve de grup hesapları yaparken FUTBOL DUAYANLERİMİZ (!) hala milli takımımızın teknik direktörünün olmayışını önemsemiyor...bu da ben ve benim gibi futbolseverleri kaygılandırıyor diyerek bi giriş yapıyım :)benim grup tahminim ise italya, bulgaristan, slovenya, karadağ ve can azerbaycan...adresimi ilerde belirtirim:)

peykân dedi ki...

-Hırvatistan
-Norveç
-Slovenya
-Moldova
-Malta

diyorum.. =))

Ömer dedi ki...

Rusya
Bulgaristan
Macaristan
Galler
San Marino

Gokruh dedi ki...

valla ilk gelmesini istemediğim takımları soylıyımde mesela ingiltere adamlara daha 1 golümüz yok sonra bosna hersek kardes mardes eledıler bızı dunya kupası elemelerınden gerçı orda terım faktörude vardı ama neyse makedonlar bunlara karsıda bı turlu rahat top oynayamıyoruz zaten ilk puanlarınıda bizden almıslardı yanlıs hatırlamıyorsam tahminime gelince ispanya, norveç,beyaz rusya ,kazakistan ve malta ha bide isvecle aynı torbada olmasaydık kesın eslesırdık allahtan aynı torbadayız sıkılmıstım her turnuvada aynı gruptaydık

üzeyir dedi ki...

bence bukadar kötü günlerimize dahasıda eklenecektir.zor bir gruba düşecemizi düşünüyorum.
-hollanda
-irlanda
-belçika
-karadağ
-malta

hrmpasa dedi ki...

Biraz futbol maçından ötesi olsun diyerekten

-İngiltere
-İsrail
-G.kıbrıs
-Ermenistan
-Malta

hudayî dedi ki...

1. Torba :Portekiz
3. Torba :Finlandiya
4. Torba :Galler
5. Torba :Estonya
6. Torba :Lüksemburg

bunların hiçbiri çıkmazsa benden size bir kitap ama hiç biri çıkmazsa!
ahsen'in kitaplığından çok okunmuş bir teknik resim kitabı:D(kendiminkileri vermem- aziz öncel)

peykân dedi ki...

bakkk seeeen.... Teknik resim kitabım demek. canım benim onu bilemeseler bile yollayabilirsin... işim olmaaz =))

yalnız defalarca buraya not düştüm, "abi buraya yaz, yorumunu bekliyorum" diye... hiçbirinde yazmadınnn... !
bakıyorum da kitabı duyunca atlamışsın. =)
iyi de yapmışsın =)
not: ahsen değil peykânım ben =))
yoksa sen benm abim diil misin =P

peykân dedi ki...

A Grubu;
Azerbaycan, Belçika, Kazakistan, Avusturya, Türkiye, Almanya

buna göre Alpert "1"
Gökhan "1"
Üzeyir "1" takım
bilmiş oldular... =)
abiiiiii!!!
bi tane bile bilememişsin.
benim teknik resim kitabını da kaybetmiş mi oluyorum ben şimdi.... :/ =))

aksilaz dedi ki...

Alpert, Gökhan ve üzeyir kazananlar oldu. Diğerleri karavana.

Kitabını elden almak isteyenler yerimizi biliyor. Evime kadar gelsin diyenler adreslerini göndersin.