Cuma, Nisan 9

Yönetim Uyuma

Adnan Polat A.Madrid’e elendikten sonra büyük laflar etmişti. Caner’e verilmeyen penaltı pozisyonu için her yere başvuracaklarını ve peşini asla bırakmayacaklarını söyledi. Ancak buna dair hiçbir açıklama yada haber göremedik. Sanırım Polat seçime Galatasaray’ın haklarını korumaktan daha çok önem verdi o zamanlar. Sonrasında ise basına Galatasaray’a karşı yapılan haksızlıkları gösteren bir medya brifingi vereceklerini söyledi. Ancak hala ortalarda böyle bir basın toplantısı yok. Zaten yapılsa bile artık çok geç. Bunları A. Y. Gibi başına gelen en ufak hatalarda yapacaksın ki önünü kesebilesin. Takdir etmek gerekli A. Y. I bu konuda. Adnan Polat ve yönetimini ise ne yapmak gerekli bilemiyorum. Maalesef iki yıl daha klubün anahtarı ellerinde olacak. Adnan Sezgin’de kanki kontenjanından bu klüpte olacak. Büyük bir taraftar kitlesi olan Galatasaray’ı böyle vizyonsuz kişiler yönetmekte. Ancak onlara sorsanız herkesten çok severler Galatasaray’ı. Bilmezler klüplerin gerçek sahibinin taraftarlar olduğunu.

Barış'a 4 maç ceza verilmiş federasyon tarafından. Bu konuda bile koruyamadınız futbolcunuzu. Yaptığı hareket sert olabilir ancak 4 maç ceza verilmesi yönetim ses çıkarmayışı yüzünden. hatta Barış'a para cezasıda verir bu yönetim. Nasıl ki sulu derbiden sonra 5 maç ceza verdiler sonrasında Kadıköy'de sudan başka herşey atıldı ve kaç maç ceza verildiği ortada. Bu yönetimler arasındaki takıma sahip çıkma farkıdır. Bu yönetim çok sevdiği ve koruduğu Rijkaard'ın yakasına yapışan adam görünümlü karaktersiz hakkında dahi çıkıp laf etmemiştir.

Hiç yorum yok: