Pazartesi, Temmuz 5

Galatasaray Sezonu Açarken


Daha önce bir kaç kez sezon başlarken incelemesinde bulunmuştum. Bugün Galatasaray için futbol sezonu tam olarak başladı. Tam 50 (yazıyla elli) günlük aradan sonra start aldı çalışmalar. Bu kadar uzun arayı Rijkaard ve ekibi bilerek vermiştir. Geçtiğimiz yılki yorgunluğu ve erken form tutmayı baz almışlardır elbette. ancak şuda bir gerçek ki oyuncuların formunu bulması için tatil süresinin 1,5 katı kadar çalışmaları gerekli. Bu bilimsel bir gerçektir. Bu yüzden yeni sezona geçtiğimiz yılki gibi rüya bir başlangıç beklemiyorum. Ayrıca 50 günlük dinlenme süresinde aktif dinlenme yapmak gerekliydi. Profesyonel sporcular için 50 gün çok önemli bir süre.
Bunu yapacak yerli futbolcu sayısı bir elin parmağını geçmez. Bu sebeple bu sezon daha çok sakatlık olması kuvvetle ihtimal. Bu saptamam tüm takımlar için geçerli. Bu yılki kadar tatil uzun süredir olmamıştı. Ayrıca transfer konusuda hala muamma. Şahsen geçtiğimiz yıllardaki transfer hatalarında ders almış ve sezon öncesi transferi tamamlamış bir yönetim bekliyordum fakat hala enaz 2 yabancı daha alınacak. Bu oyuncuların katılımı ve bunlara özel uygulanacak antreman programları nedeniyle takıma kaynaşma sürecide uzayacak. Kısacası kendi adıma olumsuz bir sezon başlangıcı oldu. Yanılmayı çok ama çok istiyorum.

Hiç yorum yok: