Cumartesi, Haziran 13

Bugün Benim Doğum Günüm

"Her canlı bir gün ölümü tadacaktır" ayeti ile uğurlanır insan. Ölmek bir başlangıçtır ebediyet için. Ölüme başlangıç ise doğmaktır. Alınan her nefes atılan her adım ise sona yürümektir. Önemli olan yürüdüğümüz yollarda güzel anılar ve izler bırakmaktır. Zira çizdiğimiz bu yol bize ebediyette nasıl bir yaşam süreceğimizi gösterecektir. Şuan ve heran yol almaktayız diğer başlangıca. İlk başlangıç verildiği gündür bugün. Bugün doğduğum ve sıfır noktasından başladığım gündür. Şimdi bu yolda yalnız yürümüyorum ve bunun verdiği güç ile daha sağlam ve emin atıyorum adımlarımı.

3 yorum:

hrmpasa dedi ki...

Allah,sağlıklı huzurlu sevdiklerinle beraber bir ömür nasib eylesin hacım..Akıbetininde niyetinle bir hayr olması deliğiyle..Sonsuzluğa uyandığında başı öne eğiklerden eylemesin inşallah..Dostluğunu paylaşmakla nasıl gurur duyuyorsak,senide herzaman mağrur olacağın dostlarla karşılaştırsın...yeni yaşın hayırlar getirsin..

peykân dedi ki...

çok hoş bir yazı çok hoş da bir kutlama gelmiş akabinde... e ben daha ne diyim... =)

hiçbir zaman o yolda yalnız kalmaman ve sevdiklerinle nice yaşlar geçirmen dileğiyle...
mutlu yıllar, hayırlı yaşlar...

aksilaz dedi ki...

Bil mukabil