Salı, Haziran 9

Çarşı'nın İpi Kimin Elinde

Beşiktaş taraftar grubu Çarşı demokratik bir yönetim anlayışında olmadıpını bir kez daha gösterdi. Demirören'in Ahmet Çakar'a sarfettiği cümleden sonra Çarşı foruma giriyorum sık aralıklarla. Bu konu hakkında bir kaç kelşmeden başka birşey konuşulmuyor. Her konuda kendine ait bi duruşu olan taraftar grubu bu konda hala sessizliğini koruyor ve bu sessizlik Çarşı'nın iplerinini Beşiktaş başkanının elinde olduğunu gösteriyor bize. Nice güzel organizasyonlara imza atıyorlardı ancak kendi başkanlarının aleni argo konuşmasına sustular. Bu suskunluğu şampiyonluk sevincine verelim ve bizde susalım.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben katılmıyorum "Çarşı"nın iplerinin Demirören'de olduğu iddiana... Çarşı yönetimle değil beşiktaşla özdeşleşmiş bir grup... suskun olmalarının buna bağlı olduğunu düşünmüyorum. eminim ki Demirören'e karşı bir "çarşı" ve "çarşı"ya karşı bir Demirören'dir bahsettiklerimiz. o insanın(emin değilim), Beşiktaş'a layık olmadığını düşünen taraftar yüzdesinin hayli fazla olduğunu düşünen bir insan olarak suskun kalmalarını, iplerini Demirören'e vermeleriyle açıklayamayız düşüncesindeyim...

......(tamamen farklı bir takımlı;) )

aksilaz dedi ki...

Bağımsız taraftar grubu olmasını umuyorum ancak bu konuda yine ön plana çıkmalarını isterdim.

Adsız dedi ki...

o konuda haklısın;)
ben de isterdim... umarım çıkacaklardır...
farklı bir takım taraftarı olmama rağmen çarşı'ya hayranım...

aksilaz dedi ki...

Onların deyimiyle "Çarşı Demirörene Karşı" sözlerini eğer şampiyon olmasalardı duyabilirdik. Ancak o sözün söylenmesi gereken zaman şuandır.

Bu arada gizemini korumaya devam ediyorsun hangi takım taraftarısın acaba ?

Adsız dedi ki...

gizemli değilim... =) ben nedense anlaşıldım diye umuyodum ama haklısın yazmamışım, genelde yazardım...
sivassporrrr....oleey...

bu arada inşallah sırf şampiyonluk adına suskun kalmıyorlardır... "belki de yazmaya gerenk bile duymuyolardır? olamaz mı??" diye kendimi rahatlatsam çarşı sevdam adına... =)
yorumlarına hürmetle...
ahsen

aksilaz dedi ki...

Şimdi oldu işte Ahsen. O Bülent Uygundan kurtulduktan sonra umarım şampiyon olursunuz. Bunu canı gönülden isterim. Birde burada ki mailden bana ulaşırsan sevinirim. Bir konu hakkında fikrin lazım....

Adsız dedi ki...

bak Bülent Uygun'da hem fikiriz... kim bilir belki bir gün... artık çok uzak gelmiyor şampiyonluk... =) yapabiliriz bence... :P

...(havaya girmiş Sivassporlu) =)