Salı, Haziran 9

Çok Özledim Seni

Anzerden çağırdım; kayadan, İkizdereden, Kalkandereden selam vurun her yağmur günü
Fırtınadan essin bin alın dağlar, özlerim Maden Köyü Çayeli bağlar
Bedirhantaşı küçük köyünden, Fener Mahellesi Reşadiyeden
Gülbahar, Salaha, Kömürcülerden selam gelir bana ağlama günü
Güneysu, Tuğlalı, Ayani Dağlar; Düzköyü özlerim, Ardeşen ağlar
Dereler diyarı Derepazarından, Çiftekavak, Uzunköy, Alipaşadan
Selimiye, Araklı, Kayabasından,
Engindere, Ekmekçiler, İyidereden merhabalar gelir yüreğim dağlar,
Özlerim hemşinleri ciğerim yanar...
Ne Zil kale sorsun beni, ne Ayder, Pazar gönlümde ateşim dağbaşı kadar
Fındıklı deseler gözlerim kanar, halimi bi görsen Gündoğdu yanar
Çok özledim çok özledim seni Rizem çok özlerim
Damarımdan çay değil kan değil hasretin hasretin akar...

Hiç yorum yok: