Pazartesi, Haziran 15

İşte Böyle..


Beklenen futbol turnuvanın ikinci günüde karşınızda.Konfederasyon kupasının,Afrika ve Amerika şampiyonlarını karşı karşıya getiren mücadelesinde futbolseverleri tatmin eden ve adeta dünkü şikayetleri unutturan bir futbol vardı sahada.Sambacıları öne geçiren Kaka'ya,Zidan'la karşılık veren Mısır,kolay lokma olmayacağının sinyallerini veriyordu.İlk yarı bittiğinde Fabiano ve Juan'ın kolleriyele 3-1 önde sahadan ayrılan Brezilya,oyunu koparmış gibi görünüyordu ki, ikinci yarıya muhteşem başlayan bir Mısır'la karşılaştı.55 Şevki ve 56. dakikada Zidan'la peşpeşe iki gol bulan Mısır,direnmeninde ötesine geçmişti.Oyunun her anı pozisyona gebe halde devam ederken ve sanki Mısır maçı alacakmış gibi görünürken maçın son anlarında gelen şutu koluyla çıkaran Mısır defansı,maçıda sambacılara ikram etmiş oluyordu.Real'in yeni starı Kaka penaltıyı gole çevirirken,maç skorunuda tayin ediyordu (4-3)..Bahsetmeden olmayacak;Kaka'nın attığı ilk gol tam manasıyla teknik.fizik ve kondisyon olayıydı.Topu Mısır defansçılarının arasında iki defa sektirip yıkılmadan devam edip üçüncü dokunuşta ağlarla buluşturdu..
NOT:Sevgili Güney Afrikalı seyirci yada taraftarlar kendinizi nasıl tanımlıyorsanız artık.Lütfen maç boyunca garip hareket ve danslardan vazgeçin ve sadece efendi efendi oturun ve o sinir buzucu sesi çıkaran şeyler neyse evinizde bırakın.Tribün nasıl mahvedilir,tüm örnekleriyle sergiliyorsunuz..Sizi kim çizdi oraya..:)

3 yorum:

aksilaz dedi ki...

Eve geldim trt yi açtım ve Kaka penaltı kullanıyordu. Ekrana baktım 3-3 görunce şaştım kaldım. Bu kadarını beklemiyordum Mısırdan.
Seyirciler tarifindeki gibi karikatür insanları. Ben boş yere demiyorum yamyam diye

hrmpasa dedi ki...

hacım vallahi ben şimdiden dünya kupasının havasından şüphe etmeye başladım...kamerun yada senegal,fildişi gibi ülkelere verse fifa bu turnuvayı daha iyi olurdu gibi bunlar sade şebekmiş be yahu :)

aksilaz dedi ki...

hacım ben oyle dusunmuyorum. oralar daha beter olurdu kanımca. iyice şebek dolu oralar. bide benim antipatimi biliyosun. neyse buralara yazmayalım iyice mimlenmeyeyim :)