Cumartesi, Haziran 6

Rijkaard ve Mehmet Güven

Rijkaard geldi ve icraatlara başlayacaktır yakında. Benim en çok merak ettiğim ve beklediğim Mehmet Güven hakkında ne karar vereceğidir. Takımın başına geçen her teknik direktör gibi o da Mehmet'i kadroda tutup hatırı sayılır süreler verecek mi? Bu oyuncunun en az 2 sene kiralık olarak anadoluda top koşturması gerektiğine inanıyorum yıllardır. Ancak bu kimsenin aklına gelmedi yada Mehmet'te bizim göremediğimiz yeteneği görüp bu yüzden mi kadroda tuttular. İyi oynadığı maç olarak sadece Sivasspor ile oynanan kupa maçı gelir aklıma. O maçtada t-yaptığı pas ve pozisyon hatalarını minimuma indirmişti. Oyun okuma özelliğini göremedik, topla gereksiz yere oyalanıp etrafında tur atmadan pasını veremiyor bi türlü. Bakalım Rijkaard ne karar verecek onun hakkında. Bu benim açımdan az çok Rijkaard'ın yeteneğini gösterecek bir nuanstır.
Birde Linderoth ve Lincoln olayı var. Lincoln her türlü takımda kalacaktır ancak Linderoth'tan ümidimizi keseli yıl oldu. Sitelerde ve bloglarda 2 oyuncu ile anlaşıldığı konuşuluyor günlerdir. Bunların kimler olduğu hakkında bir çok dedikodu var. Bakalım yönetim yine sessiz ve derinden yıldızları kazandırmayı başarabilecekmi. Benimransfer listem şöyle :
Leo, Neill, Emana ve Gudjohnsen. Çokmu şey istiyorum.

Hiç yorum yok: