Pazartesi, Ağustos 23

...

Sabahın serin ve insanın içine huzur veren rüzgarı ile birlikte uyandım. Gökyüzü maviye boyanmıştı sanki. Güvercin sesleri arasında kümese doğru ilerledim. Tavukların kokusu geliyordu burnuma. Yumurtalarını az evvel yapmışlardı. Sesleriyle ormanı inletmişlerdi adeta. Her zamanki yerlerinde 7 adet yumurta topladım. Geri dönüşte arkadan dolandım. Derenin kenarından geçerken bir süre su sesine kapıldı ruhum. Akıttı tüm enerjisini dereye. Dere aldı götürdü negatiflerini. Pozitifleri ise daha güçlü olarak yükledi ruhuma. Eve gittim tereyağını tavaya koymamla birlikte mutfak güzel kokmaya başladı. Tereyağının cezp edici kokusu güneşle birleşiyor ve fantastik bir görsel oluşturuyordu. Çift sarılı yumurtayı az pişmiş olarak, sıcacık köy ekmeği ile birlikte yedim. Yanında ise taze demlenmiş bir çay. Sonrası ise sıcaklık. Elveda …

Hiç yorum yok: