Salı, Ağustos 10

Tatil Günlükleri - 1

Rize merkezdeki ev. Manzara gayet güzel. Geceleri Rize'de her yer gibi daha güzel.

Rize'nin en yüksek tepesi Şahintepe'den manzara. Tüm Rize'ye bir atmaca edasıyla tepeden bakmak ayrı bi keyif.

Şahintepe'den eski Rize stadyumu. Bu stadın yerine yapılacak alışveriş merkezini sahiplenmek için büyük oyunlar oynanıyor. Olan ise Rizespor'a oluyor her zamanki gibi. Ümit Kayıhan'ı seven bir Rizeli dahi yok.



Şahintepe'nin aynı adlı restaurantının spesiyali sac kavurma. Etleri Ovit yaylasından getirtiyorlar. Gerçekten lezzeti özel bir yer. Bakır sahanlarda pişmeside aynı bi güzellik katıyor.

5 yorum:

Ömer dedi ki...

Kıskandım. Keşke en kısa sürede ben de Trabzon'a gidebilsem...

Sözde Trabzonluyuz ama hayatımda 2 kez gidebildim.

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

aç insan yedikten sonra anam fotoğraf çekeydim diye geldi aklına geldi dimi. :) afiyet olsun.

Rizeye gidesim ar ama ne zaman giderim bakalım....

aksilaz dedi ki...

@Ömer
Kesinlikle gitmelisin. uzungöl resimlerimi bulup ekleyeyimde biraz daha iştahın artsın.

@Kybele-f
Oraya cıkmak için bayagı bi yol var. Foto dediğin gibi en son aklıma gelen şey oldu. Sadece Rize değil Trabzon-Rize-Artvin turu yapmalısın.

lifegoeson dedi ki...

aksi, insanı karadeniz turuna özendiriyorsun ,ama en önemlisi serin mi oralar...

aksilaz dedi ki...

@life
İstanbul'da herkes bunalırken ben sobanın közünde mısır közlüyordum. Bu yeterlimidir?