Salı, Ağustos 10

Kısa Kısa #5

- Tatil bünyeyi ve zihni resetliyor gerçekten. Ah birde bu sıcaklar olmasa.

- Ramazan’ın ilk sahuruna bu gece kalkılacak. Sahur iftardan daha özel gelir bana nedense. Ancak nerde o eski sahurlar. Bol sıvı takviyesi yapmaya çalışalım bu sene sahurda.

- Ramazan bereketi şimdilik marketçilere geldi. Akşam iş çıkışında herkes marketlere akın ediyor.

- Turkcell Süper Ligin adı Spor Toto Süper lig olmuş. Reklam almak iyi hoş ama aldığın isim konusundada seçici olmak lazım. Ligimiz büyüsün, etsin diyorsanız biraz daha seçici olmak lazım.

- Lig bu hafta sonu başlıyor ancak detaylı bir inceleme yazısı yazamıyorum. Yazmak istiyorum fakat transfer dönemi bitmeden yazmak boşa kürek olacak. Tek bildiğim Rijkaard ve yönetime asla güvenmiyorum.

- Anayasa paketi hakkında şiddetli tartışmalar yaşanıyor. Bu arada YAŞ komedisi izledik 4 gün boyunca. Sağlam olan tek bi kurum kalmadı maalesef. Zor günler bizleri bekliyor.

- Tatil sırasında bitirdiğim Babil Şifresi< adlı kitabı pek beğendiğim söylenemez. Bi süre sonra tekrara girmiş yazar. Aynı olayları yorumlaması sıkıyor insanı. Güzel bir konu yakalamış fakat kitabı biraz erken yazmış gibi. Konuyu daha detaylı incelese yada hayalgücünü daha fazla yansıtsaymış çok daha güzel olurdu. Tavsiye etmiyorum.

- Ahmet Ümit’in İstanbul Hatırası adlı romanına başlamayı düşünüyorum. Polisiye bi Türk romanı okumak ilginç bi deneyim olacak.

- Bu madde maddenin köşe yazısı saygı duyduğum bir isim olan Özcan Yeniçeri’den gelsin. Çok güzel tarif etmiş bazı isimleri.

- Kara Duman adlı türküsünü yayınladığım Karmate grubunun “Nani” adlı albümünü dinleminizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: