Pazartesi, Ağustos 31

Kara Gün

Tam üç yıl önce bu gece kaybettim seni kardeşim. Özüme işledi gidişin. Duygularımı azda olsa anlattım burada. Kelimeler bazen çok şey anlatır gibi durur ancak yazan için anlatmak istediğinin çok çok azını anlatır. İşte öyle bir duygu hakim. Çok şey yazmak istiyorum ama bir türlü başlayamıyorum. Aklıma o günkü olanlar ve şuanki yaşananlar geliyor. Çözülmeyen bir düğümün içinde buluyorum kendimi.

Belkide içinizi sızlatıyor burada olanlar. Ama biliyorum ki görevinizi yapmanın huzuru ve şehit olmanın ulaşılmaz ulviliğindesiniz. Gidişiniz çok şey anlatıyor hala bizlere. Geriye kalan bu fotolarla yaşıyoruz sizleri. Ve biliyoruz ki vatan hep sağolacak. Ruhun şad olsun kardeşim. Çok sevdiğin sarı-kırmızının bugün maçı vardı. Sen yine en güzel yerden izliyorsun ve izlemeye devam edeceksin.

Hiç yorum yok: