Pazar, Ağustos 9

Oktar Babuna

Geçen gece yatmak için hazırlanırken tv de Oktar Babuna'yı gördüm. Hani şu kanser olup ilik nakli için yüzbinlerce kişiden kan örneği toplatan Babuna. Babası bir zamanlar Tgrt'de dini programlar yapardı. Tgrt Bismillah diyerek kurulmuş bir kanal sonuçta. Sonra Enver ören sahtekarı geldi aklıma. Nasılda sahiplenmişti bu olayı. Unutmuyorum sabahları okula giderken yüzlerce kişi kuyruğa girip Oktar Babuna için kan örneği veriyordu. Ülkenin her yerinde aynı durum söz konusuydu. Sonra o kanlar Amerika'ya incelenmesi için gitti. Bütün ülkenin gen haritası çıkmıştı artık. Bu genlerin zayıf noktalarına göre biyolojik silahlar üretilebilirdi. Herşey güzel kurgulanmış bir oyundu. Medya desteği sayesinde Babuna tv lere çıkıp ağlayıp :

- ALLAH rızası için kan verin bi umut iliği bulabiliriz diyordu.
Saçı kesilmiş, şapkalı haliyle.

Sonra aklıma Osman Durmuş geldi. hani o dönem bu kan örneklerini Abd'ye göndermeyin dediği için, Faşist damgası yiyen Sağlık Bakanımız. Sonrasında ise programa biraz bakayım dedim ancak sunucu bir türlü benim beklediğim soruyu sormadı. Kanseri nasıl yendiniz diye bir soru gelmedi. İşte tüm bunlar geçmişti zihnimden.

Bugün tv ye baktığımda ise şehit anaları ile terorist analarını yanyana getirip bir kareye sığdırma girişimini gördüm. Yine içimden çok şey geçti ancak buraya yazıp yazmama konusunda kararsızım. Zira yazmakla bitmeyecek bir oyun bu.

Hiç yorum yok: