Cuma, Haziran 18

Dünya Kupası Günlükleri

İş nedeniyle Dünya kupası motivasyonunu kaybettim bu hafta. TRT sağolsun bu heyecanın kaybolmasına çanak tutuyor. Maçların tekrarlarını vermek akıllarına gelmiyor nedense. Tekrar verdikleri saatler gece 02:00 de başlıyor. Böyle bi planlama daha doğrusu plansızlık yapmalarına alıştık artık. Ben bir önerimi yazayım buradan. Gerçi kendilerine mail bile attım bu önerimi ancak geri dönen yok :

Günün ikinci maçı 19:00 da bitiyor. Son maç ise 21:30 da başlıyor. Bu arada Trt-3 te günün ilk iki maçının 1 er saatlik özetini yayınlasalar olmaz mı? Çalışan kişiler zaten ilk iki maçı kaçırıyor. Eminim ana haber bülteni kadar reyting yapar o maç özetleri. Ancak o kapasite Trt’de hiç bi zaman olmadı. Neyse geçelim maçlara :

Salı günü Portekiz – Fildişi mücadelesi golsüz bitmiş. 3 dakikalık özette Fildişinin daha etkili oynadığını gördüm. Bu maçı kaybeden taraf gruptan çıkamayacaktı bu yüzden beraberlik iki takımında işine gelmiştir. Kuzey Kore’yi daha farklı yenen taraf tur atlayabilir. Günün son maçında ise Brezilya-Kuzey Kore önünde az da olsa zorlandı. Ancak Brezilya’nın bu sonuç odaklı futbolu can sıkıcı. Elano gol ve asistle takıma katkı sağladı. Umarız bu istatistikler birilerinin gözünü boyarda Elano’yu transfer etme isteği doğar.

Çarşamba gününün ilk maçında Şili – Hondurası güzel bir oyunla geçmiş. Şili turnuvaya renk katacak bir ülke. Günün diğer maçında ise turnuvanın şu ana kadar ki en büyük sürprizi geldi. İsviçre – İspanya’yı tek golle geçti. Bu güzel maçı kaçırmış olmak çok kötü bir duygu. İsviçre’ye sempatim Eren ve Gökhan kadar. Yoksa sevilecek bir ülke değil. Geçmiş zamanda Magnin bu nefretin baş mimarıdır. O kötü halkın bu kadar sevinmesine üzüldüm açıkcası. Çünkü hak etmiyorlar. Günün son maçı beklediğim gibi geçti. Uruguay – ev sahibi Afrika’yı 3 golle mağlup etti. Afrika en zayıf ev sahibi seçilecektir turnuva sonunda.

Dün ise Arjantin maçı vardı ve maç skorunu dahi maçtan saatler sonra öğrenebildim. Futbolun en büyük organizasyonunu bu senli kaçırmak keyif kaçırıyor. Higuain üç golle krallığa oturdu maç sonunda. Diğer maçta ise iki zevksiz takım karşılaştı. Yunanlıların galibiyetine şaşırdım ancak Nijerya’nın ilk yarıda kırmızı kart görmesi bunun baş nedeni. Yunanistan ve Nijerya’dan biri u turu geçerse Güney Kore’ye yazık olur. Dünün son maçıda artık sürpriz addedemeyeceğimiz bir sonuçla bitti. Meksika, Fransa’yı iki kontra gölüyle yenmeyi başardı. Fransızların mağlubiyeti beni çok keyiflendirdi. Platini hizipçisinin üzülmesine çok sevindim.


Hiç yorum yok: