Salı, Haziran 22

Kısa Kısa #4

- Ülke gündemi yine terör saldırıları oldu maalesef. Asker ocağına giden temiz yürekli şehit çocuklarımızın üzerinden siyaset yada rant sağlamak isteyenleri görünce midem bulanıyor. Özellikle İlker Başbuğ’un demeçleri skandal. Özcan Yeniçerinin şu yazısı okunmalı.

- Birileri şu BDP denen partiyi ve onlara üye olan hatta kapısından içeri bile giren kim varsa hukuki cezalar versin. Halkın gözünün içine baka baka teröristlik yapmanın bir bedeli olmalı.

- Dünya kupası devam ediyor ancak takip edememek üzücü. Turnuvaya hakem hataları damga vuruyor. Birde Fransa’nın gülünecek duruma düşmesi tabi. Temsilcimiz Arjantin yoluna sağlam devam ediyor ancak bu orta saha yapısı ile nereye kadar merak ediyorum. Bugün Yunanlılara karşı goller bekliyorum.

- Ülkemizde ise Fenerbahçe ile Daum arasındaki soğuk savaş her geçen gün komik bir hal alıyor. A. Y. ın Daum’a 08:00 – 18:00 mesai şartı koyması ise başlı başına rezalet. Daum’un Stoch için söylediği demeç ise daha fazla para için söylenmiş gibi duruyor.

- Siz okuyucular soru sorun diye formspringe üye oldum ancak ne soran var ne eden :) sağ üst köşede link mevcut bilginize.

- Bu sıralar su sorunu hakkında makaleler okuyorum ancak hala anlayamadığım noktalar var. Dünya’nın 4 te 3 ü sularla kaplı dururken hala su sorunu ve su savaşları teorileri pek inandırıcı gelmiyor.

- Yine okuduğum başka bir makalede Siege, Deep Impact, Armageddon, 2012 gibi filmlerin Obama’dan önce çekildiği yazıyordu ve ilginç bir ayrıntı olarak zihnime yer etti.
- Havalar ısındıkça çalışma şevki düşüyor. Ayrıca yıllık izinlerin başlaması işlerin artması manasına geliyor. Neyse gelsin 26 Temmuz diyorum.

- Bu ayki kitabımız Simon Kuper ve Stefan Szymanski ‘nin Futbolun Şifreleri adlı kitabı. Azda olsa inceleme fırsatı buldum ve çok güzel analizler mevcut. Ancak şuan okuduğum Babil Şifresi kitabının arasına sıkıştırılacak bir konu değil.

Hiç yorum yok: