Pazar, Temmuz 26

Afiyet Olsun Diyeceğim Günlere...!

Dehşet… iğrençlik… pislik…
Dışlanan ama geri dönüp yüzümüzde bir tokat gibi patlayan, bedenimizi istila eden, bilinç altımızı belirleyen ve kolay kolay silinmeyecek olan vahşet…
Artık başka kelimelerle anlatamıyorum bu kızılları…
Esasında şaşırmamak gerek diyorum Uygur Türklerine yaptıklarına… tevafuken rasatladığım görüntüler üzerine onlara duyduğum tiksinti bi kat daha arttı… cenin yediklerini duymuştum ama “yoook artık” demiştim… “hani yerler böcek möcek ama cenini de abartıyorlardır”…
Ulan yemedikleri bişey kalmamış ki… bi ben kalmışım dicektim ama baktım mantıksız oldu, beni de bulunca yerler yani. Abartı bişey değil bu… yahu timsahtan tutun da sülük benzeri bizim pek de tanımadığımız garip hayvanalara, köpek etinden, kaplumbağaya, hatta istilacı farelerden kurbağaya kadar… deli dehşet bi mutfak kültürü :S
Ceninin bacağını tutup da tavuk butu yer gibi evire çevire kemiren bir mahlukata insan demek ne derece doğru olur… yok arkadaş denmez, bunlar da insan olamaz…
bazı alışveriş manyakları vardır; şunu da alıyım bunu da alıyım diye şuursuzca para harcayanlar... işte bunlar da boğaz manyağı... ne yiceklerini şaşırmış bi şekilde ona buna saldıran yamyamlar...!
Adam gidiyo şimdi; canlı canlı hayvanları sıra sıra sergiledikleri yerden seçiyo hayvanını…
“Iıımmm bugün kaplumbağa yiyesim geldi”, “yok yokkk bu timsah çok iştah açıcı görünüyor üzerine de fıstıklı fare sarma” … sonra bişiler yapıp işte hayvancağızlara getiriyolar önlerine onlar da zafer kazanmış edasıyla ve takındıkları bir bıyık altı sırıtışıyla afiyetle (afiyetle mi :S) yiyolarrr… hadi bunlar manyak… bana ne demeli… sabah beri bu yamyamların cenin ve hayvanları nasıl yediklerini izleyor ve mide bulanayor bulanayor ve hala bulanayor… bi gün bu yaratıklar bişey yicekler(burada sevgili terbiyem tıkanıp kalıverdi) ve işte ben de o zaman içten bir “afiyet olsun” çekicem… Allah kardeşlerimizin yardımcısı olsun… ve Allah bu milleti ıslah etsin...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Fotodaki adam ne yiyor? Ayrıca: http://chaogrey.blogspot.com/2009/07/leziz.html

peykân dedi ki...

seninkini bu izlediğim videolardan önce görseydim eminim etkilenirdim chao grey =) yine de iğirenç tabi ama bi de Çinlilere sormak lazım :P
şimdi esasen ben cenin yiyen eklicektim ama dedim mide bulandırmayalım... bu da sanırım fare benim eklediğim...

Adsız dedi ki...

Sokakta ölü bebek vardı bir fotoğrafta, Çin'di sanırım mekan. Onu gördükten sonra uzun süre unutamadım. Gerçekten son derece pis bir toplum, genel olarak. Allah hidayet versin, ne diyelim.

aksilaz dedi ki...

Bir gün iyi bi tokat yiyecekler yine unutamayacaklar. Nasıl olsa tarih tekerrür eder her zaman. İnsan demeye dilim varmıyor. insanlara böyle katliam işkence yapan bi toplumun hayvan yemesi çok normal...

Volvox dedi ki...

Yok artık :(

peykân dedi ki...

işte aynen ben de böyle dedimm...
ta ki izleyene kadar... bi takıldım daha da kalkamadım başından... üzüldüm, "acıdım" hallerine, iğrendim, nefret ettim sonra da...
bu kadar midesizlik... pes...
zamanın yamyamları diyorum... başka da tarif edemiyorum onları...